awt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Visste ikke om jeg skulle legge dette her, eller på programforumet, men siden jeg føler programforumet gjelder mer avanserte programmer, velger jeg her. Er dette feil får noen heller flytte det. Jeg hadde tidligere et HP 840, som gikk dukken, og kjøpte bare derfor et billig kamera som kunne bruke samme kort og batteri, så det ble HP 735. Men, på 840-kameraet så åpnet overføringsprogrammet ACDsee (som fulgte med) til å bla gjennom bildene med. På det nye kamera så blir et teit HP program åpnet, som man nesten ikke kan gjøre noe med, og det låser seg hvis det er for mange bilder i den aktuelle mappen. Noen solm vet hva som må gjøres for å få til at overføringsprogrammet åpner ACDsee heller? Fant ingenting i innstillinger. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Mulig dette kan hjelpe: Velg "min datamaskin", høyreklikk på kameraet ditt (dersom dette kommer opp som en egen stasjon når det er tilkoblet), velg "egenskaper", velg så "autokjør". Resten sier seg selv. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Gjør slik: 1. Finn en bildefil og høyreklikk. 2. Velg "Åpne i" 3. Trykk på "Velg program". 4. Bla gjennom til du finner "ACDsee", huk av for "Bruk alltid valgt program til å åpne denne typen filer" og trykk OK. Da vil "ACDsee" alltid åpne når du dobbelklikker en bildefil. Lenke til kommentar
awt Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Mulig dette kan hjelpe: Velg "min datamaskin", høyreklikk på kameraet ditt (dersom dette kommer opp som en egen stasjon når det er tilkoblet), velg "egenskaper", velg så "autokjør". Resten sier seg selv. Det kommer ikke opp der, men uansett så åpnes jo rett program i begynnelsen, det er når bildene er overførte problemet kommer. Gjør slik:1. Finn en bildefil og høyreklikk. 2. Velg "Åpne i" 3. Trykk på "Velg program". 4. Bla gjennom til du finner "ACDsee", huk av for "Bruk alltid valgt program til å åpne denne typen filer" og trykk OK. Da vil "ACDsee" alltid åpne når du dobbelklikker en bildefil. Ja, jeg er 100% klar over det, men det avr ikke det jeg skulle ha hjelp til, les problemet mitt på ny. Endret 15. august 2004 av awt Lenke til kommentar
awt Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) (denne posten får jeg ikke til å slette.) Endret 15. august 2004 av awt Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Skal du ha ACDsee til å åpnes automatisk så fort du har overført bildene fra kamera til pc? Lenke til kommentar
awt Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Ja, etter at hp sin overføringsdings har gjort sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå