Egil.B Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 http://www.report.cpr.ca.gov/cprrpt/issrec/stops/it/so10.htm Har Arnold & Co komt til fornuften? Jeg tror det ihvertfall ikke før det skjer. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Republikanere er alltid fornuftige. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Som om Arnold har noe med dette å si i heletatt. Så er vel ikke han som har vært fornuftig hvertfall. Men ett steg i riktig retning er det jo Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Republikanere er alltid fornuftige. bare å si dette får meg til å miste all respekt for deg Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Lukter jeg en liten spirrevipp av en bushhater her? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Lukter jeg en liten spirrevipp av en bushhater her? Ja, men du ser også på en spirrevipp som har evnen til å tenke selv med bra nok dømmekraft til å ikke heie på et parti bare fordi de er republikanere. Utalelsen hadde vært like teit om du hadde byttet demokratene med republikanerne. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Ok, da endrer jeg forrige til kommentar til USAhater istedet. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Ok, da endrer jeg forrige til kommentar til USAhater istedet. :!: , USA-hater?? Du kan kalle meg en nåværende-regjering-i-USA-skeptiker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå