The_KaZe Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Hei, da kommer tiden for en nytt spille-kort. Så jeg setter prisen til ca. 2000,- (+/- 200,-) Naturlig nok vipper det mellom Radeon 9800 PRO og Geforce FX5900XT ettersom jeg vil ha muligheten til fin flyt i de nyere spillene (doom3, hl2, farcry etc. og fin ytelse på spesielt mmorpg) så må jeg si at etter flere pristester/ytelsestester heller det mot Radeon 9800PRO kortet. Men det finnes jo så utallige produsenter av kortet. Vi har: Hightech Excalibur Powercolor Sapphire -og antakeligvis en håndfull til hvis man leter lenge nok. På Geforce FX5900XT sin side har vi også MSI Gainward Setter pris på alle seriøse og ærlige svar, annbefalinger, egne kommentarer og evt. andre annbefalinger. Ser dermed på denne posten som en guide mot mitt fremtidige skjermkort PS: Ha i bakhodet at prisen på kortet må være ca. 2000,- Mvh. Blaa Endret 13. august 2004 av The_KaZe Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du vil nok få utbytte av søkefunksjonen. Det finnes endel helt identiske tråder som denne. Billigste kortet per i dag er såvidt jeg vet Powercolor hos pcutstyr.no til ca 1760,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå