Zemeckis Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det har komme ut en del anmeldelser av AVp filmen, men de er meget negative. FilmJerk (Rating D) LatinoReview (Rating F) BloodyDisgusting (Rating 1) WaffleMovies (Rating 0.5/5) The Movie Boy (Rating 2/4) Finnes enda flere her Har alltid visst at denne filmen kom til å få dårlig kritik i anmeldelse, og jeg bryr meg svært sjeldent om va kriktikerne mener og jeg kommer ikke til å gjøre det nå heller. Skal se det filmen uansett. Noen som er enige? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Critics r teh suX! Bitre, mislykkede filmskapere som ser ned på alt med budsjett over 10 millioner. OMG, this french film cost $10 to make, about a man losing his penis, 5/5!!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Tipper de der har rett jeg. Men, vi får se, skal se om jeg kan få gravd frem noen mer kjente sider med anmeldelser. Stay tuned. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Den filmen må da bli underholdende. Kan ikke tru på det de sier her... Det er jo predator OG aliens i EN film. Men litt tøft det der at Usa har satt aldersgrensa til PG-13, når den andre filmene har hatt R rating. Blir nok artig uansett, gidder ikke gå inn i kinosalen med dårlige fohåpninger. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hmm, leste en anmeldelse av min favorittgjeng. Folkene på www.aintitcool.com. Han synes den var ganske så underholdende. jaja, skal ikke bable mer, les den selv: Ain't it cool.com Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Vært litt tøft at de tatt noe lignende fra spilla, på en annen planet osv, Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Eg gleder meg som en liten kjerring til filmen kommer. Aldri hørt på kritikere eg. Hører ikke på venner heller. Ser filmen og mener etterpå. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Synes den var grei underholdning, men ikke fantastisk. Ville gitt den 4 av 6. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Synes den var grei underholdning, men ikke fantastisk. Ville gitt den 4 av 6. Hvor har du sett filmen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hehe kor?? Jaja. Eg foretrekker å vente for å si det sånn. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 For å si det sånn, det er klart den dårligste Predator filmen som er lagd, men alikevel god underholdning. Må nok ha den på DVD. Film er alltid bedre på Hjemmekino Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Uansett anmeldelse.. EG GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Så litt på den telesync-versjonen som ligger ute nå, men syns kvaliteten var såpass rævva at jeg heller ventet. Det lille jeg fikk sett, var ganske dølle greier. Vi får se.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 For å si det sånn, det er klart den dårligste Predator filmen som er lagd, men alikevel god underholdning. Må nok ha den på DVD. Film er alltid bedre på Hjemmekino Det har du helt rett i, ingenting som slår en god sofa med masse drikke å snacks. Og noen kompiser eller kjæresten. Jeg skal også ha denne på DVD uansett om filmen er dårlig, men det tror jeg ikke den kommer til å bli i mine øyne. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Døh, når selveste LANCE HENRIKSEN er med på en film, da ER den bra. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Døh, når selveste LANCE HENRIKSEN er med på en film, da ER den bra. Snakker du til meg eller? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Tviler ikke på at filmen er dårlig, men underholdende er den sikkert likevel. Den skal sees Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå