*Magnus* Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei igjen. Jeg så nettopp et klipp om K700 Tror det var den her Der du får se at det blir tatt et bilde.. men Med BLITZ! Går det an på K700? har aldri sett det men. Noen som kan bekrefte dette ? -Takk Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Salgstriks kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hmm... det er jo lys da men... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 joa, men innpå siden der så ser du et bilde som blir tatt. å da flasher lyset.. som om det var Blitz Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hmm... det er jo lys da men... Ja, men på den siden ser det ut som "riktig blitz" hvis du skjønner og det er det jo ikke på K700, den har jo bare et lys/fototlys. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 hmm... det er jo lys da men... Ja, men på den siden ser det ut som "riktig blitz" hvis du skjønner og det er det jo ikke på K700, den har jo bare et lys/fototlys. jepp. det var det jeg funderte på å... men er det noen som kan bekrefte om det er blitz på den eller ikke ? jeg har ikke sett det.. men det er jo stygt gjort å reklamere slik å vise blitz hvis det ikke er det på mobben Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Som sagt, et salgstriks Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 det var jo ræva dah.... noen får sende en klage! så får vi en SW og NYTT BATTERI! for batteriet SUGER! ellers er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det går faktisk ann, men du kan ikke bruke det før du tar bilder: >*<<*<* ( < = joystick til venstre, > = joystick til høyre ) Gå inn på Servicetjenester inn på den menyen du får opp når du taster det soms står over her og inn på Blits-LED da blitser mobilen... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Det går faktisk ann, men du kan ikke bruke det før du tar bilder: >*<<*<* ( < = joystick til venstre, > = joystick til høyre ) Gå inn på Servicetjenester inn på den menyen du får opp når du taster det soms står over her og inn på Blits-LED da blitser mobilen... blitset ikkke når jeg tok bilde Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Nei vet det.. Men SE kunne godt laget til en ulighet for det siden det går ann å gjøre det der... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Fett nok, det blinka når jeg gjorde det der, menikke når jeg tar bilder Slik som Magnus sier. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Nei vet det..Men SE kunne godt laget til en ulighet for det siden det går ann å gjøre det der... jepp. enig Men hva gjør den der tingen egentlig ? den bare blinker til jeg trykker ok Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det er for service folk. Får å sjekke at alt virker.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 ah.ok Kan det ikke være at FW'en har added blitz da ? håper det Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Så faktisk en reklame med Z600 som brukte blitz når den tok bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå