Lord Hell Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) jeg ønsker meg ett kabinett med bare 5.25 brønner: og en 1 stk. 3½ der skal jeg nemlig ha en Multiple Card reader Eneste kabinett jeg vet om som har det jeg er ute etter er ett Server tower. og er egentlig ganske stort... men det er det jeg ønsker meg.. Blackeye er det som har det jeg vil ha.. men det er egentlig for stort... noen andre allternativer (kabinetter, gjerne mindre) som har kun 1 stk 3½ og resten 5.25 ?? Edit : Fant ett kabinett til som jeg falt mer for Dette er mindre og fyller ut de samme kravene mine, er bare at prisen er litt høyere.. men hva spiller vell det når man får ønskene sine oppfylt ? Endret 13. august 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 CoolerMaster "Stacker" ? Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 hmm ja.. men jeg vil helst ha noe som holder seg inna for Midi grensa.. men nice kab favo hittil er Lian Li Miditower Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 LianLi er veldig bra, men tror ikke Stacker kabinettet er så veldig stort, men det vet nok andre bedre enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå