Gå til innhold

Geforce 6800 GT og Doom3 problem

MacBain

Anbefalte innlegg

Dette har INGEN TING med RAM å gjøre.

Du kan dette hører jeg?.. Fatter ikke du gidder og kommentere, la faktisk inn egen mening og det jeg trodde det kunne være.

Kan tydeligvis mer enn enkelte andre her ... Rart ingen har foreslått å kjøpe ny PC istedenfor å rette på driverproblemene :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå oppgradert til 1 GB Ram og kjører de i dual mode, men får ikke mer enn 43.8 FPS i timedemo'en.

Kan skjermkortet være defekt?

Dette høres merkelig ut. Det kan jo selvsagt aldri utelukkes at man har ett hardware problem med før den tid burde en kanskje prøve endel forskjellige ting.

Mulig jeg gikk glipp at du har svart på dette, men hvordan er kortet i 3dmark 03 f.eks? Og i andre spill? Merker du andre problemer som blåskjerm eller frys eller noe annet?

I og med at du har reinstallert windows er det jo lite sannsynlighet for konflikt med eldre drivere, men det kan likevel være en idé å legge inn nye AGP drivere. hovedkort drivere o.l.. Dette kan du gjøre ved å gå inn på hjemmesiden til produsenten av hovedkortet ditt.

Lenke til kommentar

(Beklager litt off-topic)

Jeg kjører med mitt X800PRO på "Ultra High" i 1280x1024, det går helt glatt. Men så fort jeg prøvde med "forcet" AA og AF ble det noe "laggete". Vil tro dette er normalt? Er egentlig ikke så farlig da jeg er mer en storfornøyd med grafikken :D

Lenke til kommentar

Den posten var utrolig lite informativ, Stikk-kont@kten, den kunne du spart deg for.

RAM er ikke problemet her, jeg vil anbefale deg å reinstallere drivere, har du hatt ATi? Isåfall, så må du fjerne de gamle. Helst vil jeg anbefale deg full reinstall av Windows. Da bruker ting å ordne seg, med mindre det er hardwareproblem.

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Den posten var utrolig lite informativ, Stikk-kont@kten, den kunne du spart for deg.

RAM er ikke problemet her, jeg vil anbefale deg å reinstallere drivere, har du hatt ATi? Isåfall, så må du fjerne de gamle. Helst vil jeg anbefale deg full reinstall av Windows. Da bruker ting å ordne seg, med mindre det er hardwareproblem.

(Beklager litt off-topic)- Meg selv...

Nå ja..

Lenke til kommentar

Du kunne like gjerne skrevet "Jeg klippet nettopp tåneglene mine".

Dette er ikke en post hvor alle skal komme å skryte av at det kjører det feilfritt, når trådstarter lurer på hva som er feil hos han.

Med andre ord, veldig lite relevant.

Men nok OT, hjelp fyren. :hrm:

Lenke til kommentar

Men han har forsøkt endel:

- Reinstallert windows

- lagt inn nyeste hovedkort drivere

- lagt inn nyeste skjermkort drivere

Man kan ikke kreve mer enn det av en stakkar ;)

Samtidig er 3dmark scoren noenlunde normal. Det er først i Doom 3 han sliter ser det ut til.

Lenke til kommentar

Skudd fullstendig i blinde...

noen skjermkort har jo firmware, kanskje det går an å oppdatere, kanskje oppdatere HK bios....

Men HVA slags resultater burde trådstarter forvente å få i testene sine? Hva får andre som har DET kortet?

Sånn på si, hvis du har mulighet, test kortet i en annen maskin for å se hvordan det oppfører seg der, kan hende problemet ligger dypere enn bare drivere.

Lenke til kommentar
Spør lucas om dette problemet!

Han hadde samme problem en stund, ingenting ville fungere!

Han sente mail til Gainward å fikk beskjed om å flashe til nyere bios på kortet! , og i dag funker korte fett.

lenge siden du kjøpte det?

Har allerede det siste bioset.

Kjøpte kortet for en uke siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...