hyp3z Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har et domene som jeg holder så kjært, og vil ikke risikere å miste det. Går dette smertefritt på denne måten; - Sier altså opp hosting og domene - Venter til behandlingsperioden er over - Bestiller ny pakke m/ domene hos ny web-host Hvordan er det med evt. flytting av data? Har ikke erfaring med å skifte web-hosting fra før av, og lurer litt på hvordan jeg kan være 100% sikker på at domenet overføres smertefritt til ny leverandør? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Web-design, HTML og CSS? Det er vel ofte en slags pakke der du gratis kan overføre domenet hos de aller fleste webhost'er. Virker iallefall veldig klønete den måten du tenker på! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Min gamle webhost kuttet plutselig ut all kontakt med utenomverdenen, og mitt domene gikk derfor ut. Det gikk 2 måneder før jeg fikk til å bestille det igjen, så dette er ingen metode jeg vil anbefale. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Går det ikke ann å kun si opp hostingen, flytte til ny webhost og redirecte domenet? Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Postet under 'Web-design, HTML og CSS' fordi jeg ikke fant noen bedre plass.. Hvis jeg tenker klønete er jo ingenting bedre - har også sendt mail til en mulig ny web-host for å høre hvordan dette kan gjøres enkelt og kjapt. Men er det en viss ventetid for å registrere domenet på ny - eller er jeg ute på jordet igjen nå? Lenke til kommentar
gather Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Enkelte webhoster har sånn flytte til oss side/reklame ellers så er det jo bare å ta en mail til de du vil flytte til... evt en telefon så blir dere sikkert enig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Om det foreligger dokumentasjon kan vel en ny registrar overføre domenet til sitt register..? Det var vel noe lignende som skjedde med www.sex.com, en fyr faket dokumentasjon, fikk domenet og tjente seg rik.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå