Plopp Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Heisann... jeg skal kjøpe meg ett nytt 3d kort nå men må vite hva jeg skal kjøpe. jeg har en 2154 prossesor 1024 ram DDR men må få meg bedre 3d kort. jeg har powercolor radeon 9600xt som ikke er og anbefale! jeg setter pris på om dere skriver hvorfor dere synes akkurat det 3d kortet dere har valgt er best Ps: jeg har allerede lest *VELDIG* mye om de ulike kortene men jeg klarer ikke og bestemme meg, men kanskje men jeg håper jeg kan det når jeg har hørt deres synspunkt Takk. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Heisann...jeg skal kjøpe meg ett nytt 3d kort nå men må vite hva jeg skal kjøpe. jeg har en 2154 prossesor 1024 ram DDR men må få meg bedre 3d kort. jeg har powercolor radeon 9600xt som ikke er og anbefale! jeg setter pris på om dere skriver hvorfor dere synes akkurat det 3d kortet dere har valgt er best Ps: jeg har allerede lest *VELDIG* mye om de ulike kortene men jeg klarer ikke og bestemme meg, men kanskje men jeg håper jeg kan det når jeg har hørt deres synspunkt Takk. hvis jeg var deg ville jeg gådd for geforce 6800 gt/ ultra. har ultra selv veldig fornøyd Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Tror du vil finne masse nyttig informasjon hvis du søker litt på forumet. Det finnes ikke ett klart svar på spørsmålet ditt annet enn at det er lettere å få tak i 6800 kort enn x800 for tiden. Hvilket kort du skal velge går egentlig mye på pris, tilgjengelighet og hvilke spill du liker best. Uansett er det klinkende klart at både 6800GT/Ultra og X800Pro/XT er meget bra kort og at du ikke går i baret uansett hva du velger. Dersom jeg skulle velge ville jeg gått for Asus sitt V9999 6800GT med 128 MB ram som du kan få for under 3000 hos pcutstyr.no. Det er fordi jeg syns det er for mye penger med 4-5000 kr for ett skjermkort. Lenke til kommentar
Plopp Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Hehehehehe jeg skal ikke motsi deg der men det er jo også en god investering. For hvis jeg kjøper det beste, så trenger jeg ikke og bytte på en stund Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hehehehehe jeg skal ikke motsi deg der men det er jo også en god investering. For hvis jeg kjøper det beste, så trenger jeg ikke og bytte på en stund Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Skaff deg det du lettest får tak i. Ytelsesforskjellen er ikke enorm uansett hvilket av de kortene du velger. Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg var i samme situasjon for et par måneder siden. Kjøpte til slutt et POV 6800 GT, noe jeg ikke har angret på ett sekund. Lenke til kommentar
Silky Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg har et Chaintech 6800GT, og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hehehehehe jeg skal ikke motsi deg der men det er jo også en god investering. For hvis jeg kjøper det beste, så trenger jeg ikke og bytte på en stund 5000 på et skjermkort er UANSETT ingen god invistering.. High-end pcdele taper seg enormt fort i pris... Men er jo selvfølgelig deilig å ha ett rått skjermkort . (Har jo kjøpt skjermkort til 4,5 k jeg også ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå