ratrune Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 NGT leverer nemlig ikke der hvor jeg skal bo fra sommeren av, men det gjør Telenor og Bluecom. Og ettersom Telenor kanskje blir dyrere, må det bli Bluecom. Har noen erfaring med Bluecom? Lenke til kommentar
hmm Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg har bluecom og er ganske fornøyd. Setter Telenor opp prisene så gjør Bluecom det også pga dem leier linjene sine av Telenor og da kommer Telenor garrantert til å sette opp prisen på leie av linjene. Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 Men må du ha Teleor Basis internett abonnement el.l. i tillegg til linja? Lenke til kommentar
Curtis Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 18:15, ratrune skrev:Men må du ha Teleor Basis internett abonnement el.l. i tillegg til linja? Du trenger ikke noe eget internett abb hos Bluecom, slik som hos telenor . Jeg er også meget fornøyd med Bluecom. Har 384/128 abb. Lenke til kommentar
Floppen Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Bluecom er ihvertfall greie å ha med å gjøre på support. Tar kanskje litt tid før de tar telefon, men de er ikke så frekke og likegyldige som telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå