HellFire- Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Om jeg og naboen(e) min(e) skulle ha trådløst nettverk, hvor mye må vi ut med da? Hva trenger vi? Det er ca 200 meter mellom oss.. Finnes det "Switcher/aksesspunkt" eller hva det heter som rekker 200 meter og/eller mer fra et hus til et annet? Det er ikke noe "luft linje" akkurat.. han bor på samme "vei" som meg.. bare et stykke unna.. Tror dere dette vil funke? Eller blir hastigheten bar dårlig og vi ender opp med og ikke finne hverandre? har 0 peiling på WLAN.. Lenke til kommentar
stubrud Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 200 meter er litt i lengste laget når det gjelder trådløst. kan evnt gå hvis dere kjører externe uteantenner men blir fort en kostbar affære.så lenge det ikke er fri sikt så Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Synes å huske noe om en pringles boks som ble brukt som mottaker eller sender til et trådløst nettverk. Eller hva med en Parabol ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå