Gå til innhold

Linux for spill

Anbefalte innlegg

Hold det til windows, mye bedre til det meste.

Noe intelligent grunnlag for denne uttalelsen, eller klarte du ikke skrive mer?

Det er rart egentlig.. Fjotten påstår selv at han bruker Debian, men da er det rart at han kommer med slike utspill, jeg quoter fjotten:

Å diskutere med en linuxbruker er noe av det verste som finnes, da det overhodet ikke er noe negativt med linux. Ja klart kommandolinjen er brukervenlig! Klart det er brukervenlig å måtte kompilere kjernen på nytt for å innstallere ett simpelt nettverkskort eller ta i bruk en usbdisk. Og som allerede nevnt, fikler man i tre dager med å få et nettverkskort til å virke i linux, så er alt som det skal være. Men akk windows er dårlig det, uansett hva det er.

En linux bruker hadde aldri påstått at man må kompilere kjernen på nytt for å få "ett simpelt nettverkskort til å fungere eller ta i bruk en usbdisk", noe som ikke stemmer i det hele tatt.

Og så har vi dette med at han ber noen bruke windows i denne tråden, fordi det er bedre til det meste. :hmm:

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i denne tråden er det vel snakk om spill, antakeligvis i stor grad windowsspill, og da er vel fortsatt windows best på windowsspill, ikke sant?

selv har jeg ikke orka å legge til windows i lilo etter forrige reinstallasjon, men har den i bakhånd om jeg får lyst til å spille noen godspill :)

Lenke til kommentar

[fglrx:firegl_agp_lock_pages] *ERROR* agp_allocate_memory_phys_list failed

AAAAARGH!! Faen ta ATI og de faenskapte bedritne møkkadriverne!

¤¤¤ Redigert av moderator pga overdrenven pasting av feilmelding ¤¤¤

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...