anon12234 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) noen der som har fåt til slik at de kan være innpå cs og samtidlig snakke på irc uten at cs minimeres når du trykker på et vindu på skjerm nr.2?, altså noen som kjører dualscreen og cs uten noen som helst problemer what so ever..... Endret 14. august 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Send PM til oivind_dahle og spørr, han har peil på sånne ting Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Kan det funke da? Når du går over til IRC så går du jo tilbake til Windows- Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg tror at det går ann å stille det inn sånn at du kjører spill og sånt på den ene skjermen og Windows på den andre.. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 kjør cs i window modus og dekk ene skjermen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 kjør cs i window modus og dekk ene skjermen kjør cs i window modus og dekk ene skjermen funka ikke serlig bra. måtte oppi veldig høy oppløsning for at den skunne dekke hele skjermen Kan det funke da? Når du går over til IRC så går du jo tilbake til Windows- vet, håper det kan virke, vet av en del folk som bruker dual sammens med battlefield DC. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Det bare bugger fordi det er gammelt sikkert, skal ikke være noe problem ellers, men det som kan bugge med en del multimonitor program er hvis du ikke har låst musen til å holde seg på en desktop... Ultramon er ganske bra tror jeg... Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Noe som jeg tror skal gå er hvis du kobler den ene skjermen til et pci-vga kort. Sjeldent at folk sparer på sånne men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå