Eirik-h Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 er det noen som vet om Nokia 6630 kommer til å tåle 256mb rs-mmc? eller om max er 128? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Den kommer nok til å tåle det ja Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 den blir ikke tregere jo større minnekort jeg har? eller ? er den raskere hvis jeg har 128mb enn 256? eller spiller ikke det noen rolle? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det spiller ingen rolle på dagens mobiler, så tviler på at det kommer til å gjøre det Dessuten er 256mb mest vanlig blant folk som kjøper minnekort, så det går nok greit. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg mener å ha lest at jo større minnebrikker du bruker, jo høyere blir latency'en til disse. Mener jeg leste en tråd hvor det var kun enkelte merker av 256MB typen som var kjappe nok til å brukes Dvs, alle fungerer, men noen var så trege at de rakk ikke sette igang mp3 når folk ringte osv. Men som sagt, dette er jeg ikke helt sikker på. Søk litt i forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå