ace_ventuora Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Dette Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Uff.... eg er kjEeeedelig! EDIT: Eller? Sykla veldig fort(30km elns)... Måtte bremse kraftig.... tok seff feil brems... tok av landa på haken.... Endret 16. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
GSM Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Skulle skyndte meg ned en trapp, så eg hoppet til men glemte at det var lavt under taket. Ble slått bakover og landet på ryggen i trappen. Gjorde ##%&%# vondt. Og den gangen eg og noen kamerater skulle kappsykle ned en lang og bratt gressmark kommer vel på pallen og. Mast totalt kotntroll overs sykkelen og falt ganske heftig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 Dette :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 18. september 2004 Rapporter Del Skrevet 18. september 2004 Instalert joint operations Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. september 2004 Rapporter Del Skrevet 18. september 2004 Sykla veldig fort(30km elns)... Emm... Det er ikke veldig fort. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. september 2004 Rapporter Del Skrevet 18. september 2004 Sykla veldig fort(30km elns)... Emm... Det er ikke veldig fort. jeg har da sykla nesten dobbelt så for (57). kan ikke akkurat si at det er sprøtt men Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 18. september 2004 Rapporter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) det sprøeste jeg har gjort er og svare på denne topicen, wowowowowowowowowowow Endret 18. september 2004 av m-momr Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. september 2004 Rapporter Del Skrevet 18. september 2004 DET SPRØESTE JEG HAR GJORT ER OG SVARE PÅ DENNE POSTEN, WOWOWOWOWOW du er jammen meg gal Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. september 2004 Rapporter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Sykla veldig fort(30km elns)... Emm... Det er ikke veldig fort. jeg har da sykla nesten dobbelt så for (57). kan ikke akkurat si at det er sprøtt men husker ikke helt farten, kan ha vært 40 og da.. Men poenget er at det er fort nok til at full brems med forbremsen ikke er lurt Dessute så var eg bare 10-12 år.... så eg syntes ihvertfall det var fort da! Endret 18. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 kjørte i 75km\t i 30 grenso, og akkurat etter eg hadde bremsa ned så såg eg politiet Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 "Kline" med en kompiss for en babb Jauda... var foijl! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Vet ikke om det er så sprøtt men...da jeg var fjorten år sa to kamerater til meg at hvis jeg gikk med det nyinnkjøpte halskjedet (lærreim med en medaljong der Bart Simpson viser ræva, kjøpt i syden) til jeg ble atten skulle jeg få 500 kroner av dem hver. Jeg kunne aldri ta det av, det var endel av veddemålet. Så her sitter jeg da, 18 år og med et slitent Bart Simpson kjede rundt halsen, 1000 kroner rikere. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Vet ikke om det er så sprøtt men...da jeg var fjorten år sa to kamerater til meg at hvis jeg gikk med det nyinnkjøpte halskjedet (lærreim med en medaljong der Bart Simpson viser ræva, kjøpt i syden) til jeg ble atten skulle jeg få 500 kroner av dem hver. Jeg kunne aldri ta det av, det var endel av veddemålet. Så her sitter jeg da, 18 år og med et slitent Bart Simpson kjede rundt halsen, 1000 kroner rikere. du er sta du. det skal du ha Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Hehe, gjør meg ingenting å ha det på meg, merker ikke stort til det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Sto på ski hengende etter bil fra majorstua til grünerløkka... Det var litt slitsomt. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Det sprøeste (og dummeste) er vel når vi kjørte "downhill" på skateboard. Noen syke bakker som førte til brukket arm og skrubbsår frå topp til tå. Det var jo gøy og gikk jo bra endel ganger før jeg måtte styre unna en fyr og fikk brettet på tvers. Ellers forsøkte jeg meg og med handlevogn ned den bakken i russetiden. Gikk merkelig nok bra. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/09/30/409868.html Kom på noe når jeg leste det. Utrolig hvor gøy det er å ta på seg fullt fullt body armour og sykle som en gal gjennom byen. Helst mot trafikk og i stor folkemengder. Alle klikker helt, politiet også. Men nå har jeg ikke noen sykkel mer så det får være... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/09/30/409868.html Kom på noe når jeg leste det. Utrolig hvor gøy det er å ta på seg fullt fullt body armour og sykle som en gal gjennom byen. Helst mot trafikk og i stor folkemengder. Alle klikker helt, politiet også. Men nå har jeg ikke noen sykkel mer så det får være... Lubne 48-åringer i dyre spesialklær avslører en livslang lengsel etter å kle seg i latex og trosse fysikkens lover. :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Er vel 48år i hodet mitt da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå