Gå til innhold

Hva er det sprøeste du noen gang har gjort?


hypers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle skyndte meg ned en trapp, så eg hoppet til men glemte at det var lavt under taket. Ble slått bakover og landet på ryggen i trappen. Gjorde ##%&%# vondt.

Og den gangen eg og noen kamerater skulle kappsykle ned en lang og bratt gressmark kommer vel på pallen og. Mast totalt kotntroll overs sykkelen og falt ganske heftig.

Lenke til kommentar
Sykla veldig fort(30km elns)...

Emm... Det er ikke veldig fort. :wee:

jeg har da sykla nesten dobbelt så for (57). kan ikke akkurat si at det er sprøtt men :hmm:

husker ikke helt farten, kan ha vært 40 og da..

Men poenget er at det er fort nok til at full brems med forbremsen ikke er lurt ;)

Dessute så var eg bare 10-12 år.... så eg syntes ihvertfall det var fort da! :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet ikke om det er så sprøtt men...da jeg var fjorten år sa to kamerater til meg at hvis jeg gikk med det nyinnkjøpte halskjedet (lærreim med en medaljong der Bart Simpson viser ræva, kjøpt i syden) til jeg ble atten skulle jeg få 500 kroner av dem hver. Jeg kunne aldri ta det av, det var endel av veddemålet.

 

Så her sitter jeg da, 18 år og med et slitent Bart Simpson kjede rundt halsen, 1000 kroner rikere. :)

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er så sprøtt men...da jeg var fjorten år sa to kamerater til meg at hvis jeg gikk med det nyinnkjøpte halskjedet (lærreim med en medaljong der Bart Simpson viser ræva, kjøpt i syden) til jeg ble atten skulle jeg få 500 kroner av dem hver. Jeg kunne aldri ta det av, det var endel av veddemålet.

 

Så her sitter jeg da, 18 år og med et slitent Bart Simpson kjede rundt halsen, 1000 kroner rikere. :)

du er sta du. det skal du ha :)

Lenke til kommentar

Det sprøeste (og dummeste) er vel når vi kjørte "downhill" på skateboard. Noen syke bakker som førte til brukket arm og skrubbsår frå topp til tå. Det var jo gøy og gikk jo bra endel ganger før jeg måtte styre unna en fyr og fikk brettet på tvers.

 

Ellers forsøkte jeg meg og med handlevogn ned den bakken i russetiden. Gikk merkelig nok bra.

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/09/30/409868.html

 

Kom på noe når jeg leste det.

Utrolig hvor gøy det er å ta på seg fullt fullt body armour og sykle som en gal gjennom byen. Helst mot trafikk og i stor folkemengder. Alle klikker helt, politiet også. :p

Men nå har jeg ikke noen sykkel mer så det får være...

Lubne 48-åringer i dyre spesialklær avslører en livslang lengsel etter å kle seg i latex og trosse fysikkens lover.

 

:!:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...