JR Ewing Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Var full, hoppet ned fra en veranda. Ca 3 meter ned. Landa på ryggen. Klarte ikke å bevege meg skikkelig på to uker. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Når jeg var liten pleide jeg også å hoppe i Fallskjerm fra 3 etasjen... Var riktignok rema 1000 poser jeg brukte til fallskjerm og det var 3-4 meter med nysnø Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Jeg brukte rema1000 poser som supermann drakt. Lenke til kommentar
FM Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Når jeg var liten pleide jeg også å hoppe i Fallskjerm fra 3 etasjen... Var riktignok rema 1000 poser jeg brukte til fallskjerm og det var 3-4 meter med nysnø 3-4 meter med nysnø? Hvor i alle dager bor du??? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) FM: Det er da ikke så altfor unormalt i Norge. Edit: Hmm.. ja.. Det sprøeste jeg har gjort er kanskje å danse til Bacstreet Boys på skoleavslutningen i tiende. Endret 16. august 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Det dummeste jeg har gjort må være å fylle en telefonsvarer med masse sjuke ting. Bølleringte da telefon svareren tok røret, og jeg begynte å prate i vei om masse sjuke ting. Etterpå ringte personen som eide telefonsvareren og truet med politianmeldelse. Dagen etterpå klarte jeg selvfølgelig å møte på broren til personen som jeg bølleringte til. Han visste tydligvis at jeg var den skyldige og var på vei til å jule meg opp. Men jeg klarte å ro meg ut av situasjonen. Det var siste gang jeg bølleringte til noen. Dette er veldig lenge siden, men jeg husker det som det skulle vært i går. Jeg har gjort mye dumt, men jeg har ikke tid til å ramse opp mer. Nå stikker jeg hjem i fra jobben. Lenke til kommentar
FM Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 FM: Det er da ikke så altfor unormalt i Norge. Kanskje ikke, men jeg kommer fra Bergen og her snør det veldig sjeldent og hvis det først kommer noe så kommer det ikke mer enn 20cm. Synes bare det høres litt ekstremt ut med 3-4 meter med NYsnø.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) FM: Det er da ikke så altfor unormalt i Norge. Jo, det er det. 3-4 meter snø generelt er uvanlig. Når det snakkes om 3-4 meter nysnø, så er vel det nærmest umulig. Endret 16. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 FM: Det er da ikke så altfor unormalt i Norge. Jo, det er det. 3-4 meter snø generelt er uvanlig. Når det snakkes om 3-4 meter nysnø, så er vel det nærmest umulig. Snørekorden i Norge er vel under det også? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Få opp øynene deres og kom dere ut, vekk fra byen og opp i fjellet. (Ja, det er kanskje litt drøyt når det er snakk om nysnø ) Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Drita full i Paris på en firma fest. Jobbet da i London, men vi hadde en tur over til Paris for å feste litt. En kamerat ba meg dra til helvete å pekte en vei. Dette var desverre over Champs Elysees ( største veien igjenom Paris. Er vel 3 filer hver vei eller noe) Uansett, jeg marsjerte rett over med en arm ut til hver side for å stoppe trafikken. Ble mye bråbremsing å tuting da ja. Ett under at jeg ikke ble kjørt ned. Uff......man gjør mye dumt i fylla. De andre jobb kollegene trodde jeg var stein gal etter det Endret 16. august 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Ikke sprøest men kanskje dummest: ha sex med bestekameratens "dame". Må forsvare meg med at de ikke var offesielt enda da... edit: håpe ikke darkness- ser denne. Endret 16. august 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Ikke sprøest men kanskje dummest: ha sex med bestekameratens "dame". Må forsvare meg med at de ikke var offesielt enda da... edit: håpe ikke darkness- ser denne. fant han det ut? hm... sprøeste jeg har gjort... er kjedelig jeg Blir vel kanskje denne: Jeg skulle prøve å hoppe fra taket på huset ned på trampolina, og ta salto uten noe mellomhopp.. landa skeivt og gikk RETT i veggen, huet ned og beina opp... knas Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Ikke sprøest men kanskje dummest: ha sex med bestekameratens "dame". Må forsvare meg med at de ikke var offesielt enda da... edit: håpe ikke darkness- ser denne. fant han det ut? hm... sprøeste jeg har gjort... er kjedelig jeg Blir vel kanskje denne: Jeg skulle prøve å hoppe fra taket på huset ned på trampolina, og ta salto uten noe mellomhopp.. landa skeivt og gikk RETT i veggen, huet ned og beina opp... knas hehe, vet ikke men trur han lukta det når hun lå naken i senga mi og jeg møtte ham i døra på vei ut av rommet. Han satt og stirra i veggen i 1 time. Turte ikke si noe jeg. Menmen, ble nå til at jeg fikk dama, og hun slo opp 1.5år senere. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 That's one hell of a close call! Lenke til kommentar
GSM Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Hmmm... Sprøeste jeg har gjort er vel å kjøre en 11 fots speedbåt i vel 2-3 meters bølger i stiv kuling. Endte med at båten ble ganske full i vann og jeg ganske skjelven. Var sikker på at båten skulle synke men det gikk heldighvis bra. Skaffet meg en krafitig lensepumpe etter det Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Det sprøeste jeg har gjort må vel være da jeg slettet dumme windows fra maskina mi ved et uhell Nei, det skjer ikke akkuratt mye her Endret 17. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Leon Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Det sprøeste jeg har gjort må vel være da jeg slettet dumme windows fra maskina mi ved et uhell Sprøtt og sprøtt fru Blom.. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Meldt meg inn her på forumet. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) I grenland (skien, porsgrunn og området rundt sånn cirka) har blå og rødrussen tradisjon å krige (egg, vann, etc), enda rødrussen er i overtall til tusen. 6.mai (?) i fjor kom saken opp på petre 16(nyheter), hvor rektor regelrett truet med å hive oss ut av skolen. Det var flere blåruss enn meg som gjorde et godt mannsarbeid den dagen, men jeg føler at jeg kan ta på meg mye av kreditten for at blårussen ydet rødrussen den dagenog kom på nyhetene. Gikk en del spenn på egg den dagen Endret 30. september 2004 av dub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå