Gå til innhold

Hva er det sprøeste du noen gang har gjort?


hypers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det dummeste jeg har gjort må være å fylle en telefonsvarer med masse sjuke ting. Bølleringte da telefon svareren tok røret, og jeg begynte å prate i vei om masse sjuke ting. Etterpå ringte personen som eide telefonsvareren og truet med politianmeldelse. Dagen etterpå klarte jeg selvfølgelig å møte på broren til personen som jeg bølleringte til. Han visste tydligvis at jeg var den skyldige og var på vei til å jule meg opp. Men jeg klarte å ro meg ut av situasjonen. Det var siste gang jeg bølleringte til noen. Dette er veldig lenge siden, men jeg husker det som det skulle vært i går.

Jeg har gjort mye dumt, men jeg har ikke tid til å ramse opp mer. Nå stikker jeg hjem i fra jobben.

Lenke til kommentar
FM: Det er da ikke så altfor unormalt i Norge.

Kanskje ikke, men jeg kommer fra Bergen og her snør det veldig sjeldent og hvis det først kommer noe så kommer det ikke mer enn 20cm. Synes bare det høres litt ekstremt ut med 3-4 meter med NYsnø..

Lenke til kommentar

Drita full i Paris på en firma fest. Jobbet da i London, men vi hadde en tur over til Paris for å feste litt. En kamerat ba meg dra til helvete å pekte en vei. Dette var desverre over Champs Elysees ( største veien igjenom Paris. Er vel 3 filer hver vei eller noe) Uansett, jeg marsjerte rett over med en arm ut til hver side for å stoppe trafikken. Ble mye bråbremsing å tuting da ja. Ett under at jeg ikke ble kjørt ned. Uff......man gjør mye dumt i fylla. De andre jobb kollegene trodde jeg var stein gal etter det :blush:

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Ikke sprøest men kanskje dummest: ha sex med bestekameratens "dame". Må forsvare meg med at de ikke var offesielt enda da...

 

edit: håpe ikke darkness- ser denne.

:p fant han det ut?

 

hm... sprøeste jeg har gjort... :hmm: er kjedelig jeg

 

Blir vel kanskje denne: Jeg skulle prøve å hoppe fra taket på huset ned på trampolina, og ta salto uten noe mellomhopp.. landa skeivt og gikk RETT i veggen, huet ned og beina opp... knas :whistle:

Lenke til kommentar
Ikke sprøest men kanskje dummest: ha sex med bestekameratens "dame". Må forsvare meg med at de ikke var offesielt enda da...

 

edit: håpe ikke darkness- ser denne.

:p fant han det ut?

 

hm... sprøeste jeg har gjort... :hmm: er kjedelig jeg

 

Blir vel kanskje denne: Jeg skulle prøve å hoppe fra taket på huset ned på trampolina, og ta salto uten noe mellomhopp.. landa skeivt og gikk RETT i veggen, huet ned og beina opp... knas :whistle:

hehe, vet ikke men trur han lukta det når hun lå naken i senga mi og jeg møtte ham i døra på vei ut av rommet. Han satt og stirra i veggen i 1 time. Turte ikke si noe jeg. Menmen, ble nå til at jeg fikk dama, og hun slo opp 1.5år senere.

Lenke til kommentar

Hmmm... Sprøeste jeg har gjort er vel å kjøre en 11 fots speedbåt i vel 2-3 meters bølger i stiv kuling. Endte med at båten ble ganske full i vann og jeg ganske skjelven. Var sikker på at båten skulle synke men det gikk heldighvis bra. Skaffet meg en krafitig lensepumpe etter det :p

Lenke til kommentar

I grenland (skien, porsgrunn og området rundt sånn cirka) har blå og rødrussen tradisjon å krige (egg, vann, etc), enda rødrussen er i overtall til tusen.

6.mai (?) i fjor kom saken opp på petre 16(nyheter), hvor rektor regelrett truet med å hive oss ut av skolen. Det var flere blåruss enn meg som gjorde et godt mannsarbeid den dagen, men jeg føler at jeg kan ta på meg mye av kreditten for at blårussen ydet rødrussen den dagenog kom på nyhetene. Gikk en del spenn på egg den dagen

Endret av dub
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...