Gå til innhold

Hva er det sprøeste du noen gang har gjort?


hypers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe å være spes stolt over, men far hadde kjøpt ny bil (Golf TDi Exclusive) og den gikk rimelig mye fortere enn Audien.. Så det gikk litt fort unna og 100 meter lenger framme stod UP og hadde laserkontroll andre veien.. :blush: Gikk greit med meg da de ikke så meg før jeg fikk bremsa, en i klassen kom andre veien og mista lappen..

Lenke til kommentar
Sprøeste jeg har gjort var vel helt ufrivillig..

Jeg hoppa med huet først inn i en slags vegg som var over en ti trinns trapp. Så ble det svart, og jeg våkna opp litt øm i huet, liggende nederst i trappa...moro.

hvordan er det å besvime? er det bare at du plutselig våkner helt nei trappa ?

eller drømte du noe i de sekundene som du gjør når du sover ?

 

har aldri besvimt så jeg vet ikke..

 

har fått narkose, det gikk bare alt rundt, så ble det svart, så våknet jeg igjen.. etter en operasjon.. føltes som om jeg hadde sove i 1sec.. mens jeg hadde blirr opert i 1 t å 16 min :p

Lenke til kommentar

ehh.. jeg hoppet... så kjente jeg noe som faktisk føltes mykt. Det var når huet mitt traff betongveggen over. å tnekte jeg "faen--..dette var jævlig dumt". Deretter våkna jeg opp nederst i trappa. :D Det var liksom med en gang...drømte ikke noe..

Lenke til kommentar
Å besvime og miste noen sekunder av ditt liv er ikke noe gøyt. Det er skummelt.

 

Sprøeste jeg har gjort? ah yes, kledd meg som britney spears og framført hit me baby one more time foran hele klassen og foreldre. Det var passe sjukt.

Konge! Jeg fremførte "Oops! I did it again!" :whistle:

Lenke til kommentar

Ikke det sprøeste men kanskje dummeste jeg har gjort. Var når jeg og noen litt berusete kamerater hadde funnet ut at nøklene til Transiten til faren til den ene var hjemme. Så vi kjørte liksågreit på rånetur med Transit. Så skulle smarte jeg bare dra bittelitt i brekket i nedoverbakke. Endte i grøfta vi gitt. :p Men kom oss opp derifra til slutt, det hele endte med at faren hans ringte custom shop og klagde på at det bare var 1 pigg igjen i vinterdekka. :whistle:

Lenke til kommentar

Dra på fantasy boat party med Napa Queen (Ja den dere har lest om i avisa :p )...og drikke meg dritings på gratis drikke, med påfølgende raving ut av båten.

 

Så finner jeg ut at jeg skal gå en tur på en steinete strand...mens de andre går til bussen hjem igjen. Der snubler jeg, og tankerekken min er følgende:

 

"Åi faen..jeg snublet gitt, men det går bra for jeg rekker jo å ta meg i m..." SMÆCK! Så hadde jeg smelt hele trynet rett i en stein.

 

Så ut som en dass hele resten av sydenturen, og ble kalt for kakemonsteret av kamerata mine :whistle:

 

Slik så jeg ut etterpå:

 

http://home.online.no/~arewo/ayianapa2003/...jon_sanchez.jpg

Lenke til kommentar

vel jeg gjorde noe små dumt nå på lørdag... jeg var rimelig dritfull også skulle jeg ned til en elv for å drikke litt vann, men med noe alkohol innabords endte jeg rett uti :blush: fikk en liten svømmetur og det er jo litt småvanskelig å bortforklare at du kommer dyvåt hjem...

Lenke til kommentar

Var en gang oppe i Hammerfest i Finnmark hvor jeg og noen kamerater drev å kastet snøballer på vinduet til den sureste mannen i gata.. etter noen dager med konstant kasting bestemte vi oss for å gå nermere :yes: Det skulle vi ikke gjort... Etter den andre salven kommer han løpende\skrikende ut etter oss. Etter noen hundre meter klarte jeg å skli på isen og gli rett inn i en parkert bil. resten kan dere tenke selv. :p gikk bra tilslutt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...