hypers Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 hva er det sprøeste du noen gang har funnet på? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Strippet for seks-syv gutter på nyttårsaften. Tror det er det sprøeste - er helt koko i toppen. Var morsomt der og da - men ikke i ettertid Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 svart på denne tråden.... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Spillet klespoker når det er bare jeg som tør å kle av meg Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Løp over 4 felter med motorvern i midten på E6... Hadde fått i meg litt å drikke, og hvis jeg løp over, slapp jeg å ta 2km omvei, som virker fornuftig når du er småfull og ikke tenker på at fartsgrensa der er 90. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Tar det tilbake. Det dummeste jeg har gjort er å bli bifil - og ikke helt lesbisk. Gutter er... unnecessary Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Tar det tilbake. Det dummeste jeg har gjort er å bli bifil - og ikke helt lesbisk. Gutter er... unnecessary Hvis du sier det så kansje du er lesbisk da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Dummeste jeg har gjort.. hmmm. Lista er så himla lang. Hoppet ned 3 meter med sykkel, endte opp med å ødelegge foten min. Spy ut et vindu i 2 etasje som gjorde at jeg datt ut. Å stemme FrP ved forige valg. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Å stemme FrP ved forige valg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Skyti fem HS i én runde! :-------------o Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Å stemme FrP ved forige valg. Selv kan jeg ikke huske at jeg har gjort noe "sprøtt" med vilje. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Ikke det sprøeste, men dummeste. Løp inn i et piggtrådgjerde for en del år siden. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Tar det tilbake. Det dummeste jeg har gjort er å bli bifil - og ikke helt lesbisk. Gutter er... unnecessary lesber er koz... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Tar det tilbake. Det dummeste jeg har gjort er å bli bifil - og ikke helt lesbisk. Gutter er... unnecessary lesber er koz... hvorfor det? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Tar det tilbake. Det dummeste jeg har gjort er å bli bifil - og ikke helt lesbisk. Gutter er... unnecessary lesber er koz... hvorfor det? Han liker å se på lesbesex. Han sitter vel framfor pcn og ser på lesbesex og strinapper i loffen. Endret 14. august 2004 av ProxymuZ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Tar det tilbake. Det dummeste jeg har gjort er å bli bifil - og ikke helt lesbisk. Gutter er... unnecessary lesber er koz... eneste problemet er at de ikke vil koze Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Tar det tilbake. Det dummeste jeg har gjort er å bli bifil - og ikke helt lesbisk. Gutter er... unnecessary Du har plutselig blitt bifil ja,,, høres klokt ut.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Strippet for seks-syv gutter på nyttårsaften. Tror det er det sprøeste - er helt koko i toppen. Var morsomt der og da - men ikke i ettertid butt nekkid?` Anywho må vel si at det er ..... faen jeg er kjedelig ... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Å stemme FrP ved forige valg. Oh noes!!1!!111!!111 Shoot him!!11!! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Spist potetgull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå