Gribuz Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Jeg har kjøpt 2 stk SMC 2802W PCI WLAN kort som jeg har satt på 2 forskjellige PCer hjemme. På den ene PCen funker det helt glimrende, ikke noe problem overhode På den andre PCen låser hele maskina seg straks jeg begynner og surfe, kan godt høre på musikk i mange timer og se filmer men med engang jeg begynner og surfe får maskinen helt noya. Har installert Win XP Pro og all software på nytt på hele maskina uten at det hjalp, i dag prøvde jeg og disable WLAN kortet og bare surfe med vanlig nettverkskort og det fungerte helt fint. Så mitt spørsmål er : Er det en måte og fikse det på eller burde jeg bare finne ett annet kort ? SPECS på problem maskinen : ASUS A7V8X AMD XP2000+ 512 MB DDR RAM PC3200 RADEON 8500 Samsung CDRW Chieftech Matrix Tower OS : Win XP PRO SP1 Forslag mottas med takk Endret 13. august 2004 av Gribuz Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hva er det som skjer? Låser den seg? Prøvd med oppdaterte drivere til kortet? Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 har prøvd med de driverne som følgte med og de siste. Det som skjer er at hele PCen fryser, reagerer ikke på noe, må slå av power for og reboote. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Noen som har noen gode forslag ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Noen som har noen gode forslag ? wlan-PCI er ofte svært kresne på PCI-bussen, PCI versjon 2.2 er vel kravet for svært mange slike og er maskinen eldre så kan du oppleve masse trøbbel, det du kan prøve er og oppgradere BIOS og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 hmm det hadde jeg ikke trodd men det løste seg med en ny BIOS oppdatering takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå