bergen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei! Jeg har såvidt begynt på Doom 3, men støter tidlig på et problem. Når jeg i første oppdrag skal finne dr.Adam Berneche følger jeg den "dingsen" til heisen, trykker på knappen inne i heisen og blir sittende å se på en svart skjerm. Alt låser seg og jeg blir nødt til å restarte maskina. Har prøvd flere ganger, avinnstallert og innstallert på nytt, men det samme skjer hver gang. Før jeg kommer så langt fungerer alt som det skal. Noen forslag til hva som er galt? Må jeg bytte spillet eller er det noe jeg kan gjøre? Takk for alle svar!! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei!Jeg har såvidt begynt på Doom 3, men støter tidlig på et problem. Når jeg i første oppdrag skal finne dr.Adam Berneche følger jeg den "dingsen" til heisen, trykker på knappen inne i heisen og blir sittende å se på en svart skjerm. Alt låser seg og jeg blir nødt til å restarte maskina. Har prøvd flere ganger, avinnstallert og innstallert på nytt, men det samme skjer hver gang. Før jeg kommer så langt fungerer alt som det skal. Noen forslag til hva som er galt? Må jeg bytte spillet eller er det noe jeg kan gjøre? Takk for alle svar!! hmm... Du har det ikke brent? Hvis ikke, prøv å bytte det i butikken du kjøpte det, evt sende det tilbake (i tilfelle nett-kjøp) Lenke til kommentar
bergen Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Spillet kommer rett fra Elkjøp`s hylle. Spørs om jeg ikke må dit i morra å få et nytt ja... Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hadde samme problem akkurat. jeg satt alt av overklokking på defult å lastet ned Catalyst 4.9 Beta nå funker alt som det skal. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du kan også prøve å laste ned directX9.0c! Lenke til kommentar
bergen Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 hadde samme problem akkurat. jeg satt alt av overklokking på defult å lastet ned Catalyst 4.9 Beta nå funker alt som det skal. Da var det i orden!! Gjorde som du sa og lasta ned Catalyst 4.9 Beta og nå er alt i orden!! Takk for all hjelp!! Lenke til kommentar
Mort-One Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Last ned nye drivere!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå