vikingfk Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 finnes det noen programmer som kan kopiere innholdet (lydfiler, videofiler etc)fra mobilen til en pc? da tenker jeg ikke på programvaren som følger med mobilen på cd... har en motorola v600 Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du kan vel sende videoene, lyder, bilder og slikt til pcen ved hjelp av en datakabel eller Bluetooth adapter Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Du kan vel sende videoene, lyder, bilder og slikt til pcen ved hjelp av en datakabel eller Bluetooth adapter med min motorola v600 følger usb kabel med, så den er grei men jeg trenger fremdeles et program til å lese mobilen innhold med Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hva skal du ha ut av mobilen da? Er ikke alt som går an å kopiere ut fra mobilen. Men jeg vet at blant annet ringetoner, bilder, videoer, evt spill, programfiler går ann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå