halvardm Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Har laget en liten tulleblogg for å ha noe å gjøre på.. Gi kritikk. WARNING: PGA. Latsomhet har jeg ikke komprmert bildene. Header er på 434 kb. link Endret 13. august 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 litt sarkasme - den headeren kan godt være enda tregere, for den ødelegger hele siden. satt og ventet på en skikkelig cartooooon-inspirert header, men alt jeg fikk var det stikk motsatte. Selv om den er grønn, er den "grå og kjedelig" uten noen sammenheng med hva siden etter intensjonen skulle inneholde. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Heh, ok takk for kritikk.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Enig med fjartan, headeren var ganske skuffende, men ellers ser det bra ut. Stå på Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 - Enig med de andre ang. headeren - Noe som skilte de forskjellige meny-linkene fra hverandre hadde vært artig - Lysegrønn skrift @ hvit bakgrunn ble ikke så vakkert.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Enig med fjartan, headeren var ganske skuffende, men ellers ser det bra ut. Stå på Tror ikke jeg gidder å stå på for denne siden. Først skal jeg lage meg en ordentelig en.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå