Ni kon Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Sitter å ser på en PSU som jeg vurderer: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3746 Har noen erfaringer. er litt redd den er litt liten. Finnes det større vifteløse PSU's der ute? Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 For liten? Unnskyld meg, men den er 420watt! Hvorfor skal du ha den større? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 har 2 optiske enheter, 6800 ultra som suger en del, 1 raptor, 3 s-ata + en del andre saker og ting. Dessuten ønsker jeg en psu som ikke ligger mer en maks 80% load. Helst bør den ligge på 60% load. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hmm... okey. Vel, jeg tror det er ganske vanskelig å finne noe som er større. Hittil er faktisk den du linket til den største jeg har sett som er vifteløs. Skal ikke påstå de ikke finnes, men jeg tror det er bedre å lete etter en med et støynivå under 20db (så og si lydløst for de fleste hører) med mindre du er plent nødt til å ha den lydløs da. Anyways, bare min mening Lenke til kommentar
thoering Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Yesico Har 350W´ern selv, knallfornøyd. Du vil ikke finne at den er for svak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå