shanizar Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Dette spørsmålet har vært oppe mange ganger før, men da det kommer nye kjølere hele tiden kommer det igjen. System: Abit NF7 V1.2 AMD xp2500+ Barton 2xTwinMOS PC3200 DDR-DIMM 256MB m/Winbond Vil ha en kjøler som er har høy ytelse i forhold til støy. Mulige kandidater er Thermalright AXL800, Thermaltake Volcano 12 og evt. andre som dere måtte komme på. Jeg vil hvertfall ikke høyere i pris enn AXL800 med vifte (rundt 400,-) Jeg har planer om å overklokke prosessoren hvertfall til xp3200+ hastighet. Jeg har også planer om å kjøpe inn noen nye kabinett vifter. Tenkte papst 32db med en vifte kontroll enhet av noe slag. Problemet er at jeg kun finner disse viftene på microplex. Vet noen om noen andre som selger dem (billigere)? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Volcano 12 er en veldig god kjøler hvertfall. men kanskje zalman har en som er hakket bedre..- LINK - Endret 13. august 2004 av datating Lenke til kommentar
shanizar Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Jeg var ganske sikker på at jeg hadde lest på sidene til Zalman at den ikke fungerte med dette hovedkortet.... Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Tror nok ALX800 med god vifte er bedre enn Volcano12! Med samma vifta tror jeg ALX800 slo volcano med 3,6 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå