Gå til innhold

Mislykket kødderinging... (lol)


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kødderinging... Driver folk med det ennå altså?

Tydeligvis :p

 

Tror ikke det har skjedd her på lenge. Eneste som plager oss her er telefonselgere :thumbdown:

Samma her egentlig... har ikke vært køddering på lenge.

 

Det beste middelet mot telefonselgere er IMO følgende:

 

Spør om nummeret til kjæresten hans/hennes eller lignende.

Hvis hun sier det er privat så kan du brøle ut "SÅNN HAR VI DET OGSÅ" og slenge på... har fått bevist at det funker :D

Lenke til kommentar
Telefonen ringte akkurat her... altså klokka kvart på tolv om kvelden! Når jeg tok den så var det bare "hahaha" i andre enden før personen la på... Det denne IDIOTEN imidlertid ikke visste er at vi har nummerviser i huset... *sjekke gule sider* :green:

Vil du kansje vere litt slem med han og legge ut tlf nummeret her så alle som vil kan ringe han tilbake som hevn? :innocent:

Lenke til kommentar
Har noen som ringer hit nesten hver dag, 1-3 ganger dagen... Ikke en lyd i kommer ut... Tirrer :realmad:

Sånn hadde vi det også. Vi blokkerte nummeret, pluss anonymt nummer. Politiet har nemmelig misstanke om at det er kjeltringer som driver å ringer for å sjekke om folk er hjemme, eller om de er på ferie. Så om de ringer fra skjult nummer, blokker det!

Lenke til kommentar
Kødderinging... Driver folk med det ennå altså?

Tydeligvis :p

 

Tror ikke det har skjedd her på lenge. Eneste som plager oss her er telefonselgere :thumbdown:

Samma her egentlig... har ikke vært køddering på lenge.

 

Det beste middelet mot telefonselgere er IMO følgende:

 

Spør om nummeret til kjæresten hans/hennes eller lignende.

Hvis hun sier det er privat så kan du brøle ut "SÅNN HAR VI DET OGSÅ" og slenge på... har fått bevist at det funker :D

noen som har sett seinfeld? ;)

Lenke til kommentar

haha, jeg glemmer ikke den gangen for lenge siden jeg og en kamerat kødderingte, vi ringte helt tilfeldige 22* nr. og plutselig helt tilfeldig, kom vi til å ringe nr. til jobben til moren min :blush: av alle oslo nr. ringte jeg til moren mitt sit kontor, jeg fikk panikk og slang på røret, morsomt i ettertid men ikke fult så morsomt da :D

Lenke til kommentar
Har noen som ringer hit nesten hver dag, 1-3 ganger dagen... Ikke en lyd i kommer ut... Tirrer  :realmad:

Sånn hadde vi det også. Vi blokkerte nummeret, pluss anonymt nummer. Politiet har nemmelig misstanke om at det er kjeltringer som driver å ringer for å sjekke om folk er hjemme, eller om de er på ferie. Så om de ringer fra skjult nummer, blokker det!

Eller er det disse telefonselgermaskinene som står og spyr ut med samtaler, og dersom det ikke er en selger ledig i det du besvarer samtalen vil dette skje.

 

Sykt irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...