Pels Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Ganske fint men de dumme norske reporterne sier at Lillehammer var bedre. Man kan ikke sammenligne Athen med Lillehammer. De burde ha hold seg tilbake. Se på svensk TV istedenfor. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Det der fakkelopplegget ser ut som en eneste stor jazzsigarett. http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/ol...59.ece?start=20 Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg ble ikke så voldsomt imponert. Klart, overveldende effekter og sånn, men jeg synes regissøren kunne fått litt mer magi ut av så mye penger. Jeg skulle gjerne regissert en sånn en. Fikk massevis av idéer. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det var utrolig bra at DJ Tiesto sto for musikken ved innmarsjen, og jammen meg dukket ikke Björk opp og Nydelig låt og fremføring, som vanlig. Resten gadd jeg ikke se. Visste at DJ Tiesto skulle stå for åpningsmusikken da jeg fikk mail fra fanlista. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Åpningen var helt grei etter min mening. Åpningen er forsåvidt ikke så viktig sett opp mot resten av lekene Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 får vi se noe karate elns i ol? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 så åpninga på svensk tv. synes at de svenske reportene skrøt mer av norge en sverige Var egentlig like kjedlig som en sending med are og odin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå