SumSar Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Synes den var bra, de brennende OL-ringene var jo geniale da Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Synes den var bra, de brennende OL-ringene var jo geniale da Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 I liekd it! Den olympiske ånd er med oss, sponset av Visa. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Noe bra, om man ser bort ifra innmarsjen med alle landene mitt inni hele greia. Syntes det var tøft med Tïesto og Bjork inni der. Jeg og hun jeg jobbet sammen med skjønte ikke helt poenget med han lille gutten i "papir" "båten" da... Sånn historisk liksom. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Bra, men selve fakkeltenningen var litt kjedelig. Manglet en kjempe "flame-burst" fra ilden... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 OL? Hva? Hvor hva når hæ HVA? Bryr meg 0 ! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 joa, men slår aldri OL i 94 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Synes den var bra, de brennende OL-ringene var jo geniale da Harru bilde? Jeg så ikke åpningen, så film. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 OL? Faen. * HalTan skrur av TV'en med planer om å ikke slå på igjen innen de neste to-tre ukene. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Greit nok, o_O fancy opplegg, men tenk på alt det nyttige man heller kunne brukt de pengene på..? "Greit, vi gidder ikke å prøve å overgå alle andre land som har arrangert, vi gir dem noe kake når de går ut av bussen. Overskuddet gir vi til noe veldedig." Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hmm, finnes det video av dette på nett? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hmm, finnes det video av dette på nett? Hele greia tok vel 6 timer ellerno, noe som vil si en fil på rundt 2.4GB med vanlig komprimering, og jeg kan si på forhånd at det ikke er verdt å laste ned.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 * HalTan skrur av TV'en med planer om å ikke slå på igjen innen de neste to-tre ukene. Pøh, greit nok hjemme, men OL er genialt på skolen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 * HalTan skrur av TV'en med planer om å ikke slå på igjen innen de neste to-tre ukene. Pøh, greit nok hjemme, men OL er genialt på skolen. Heh, under Fotball VM i fjor (ellerno) så kjøpte rektor inn 32" WideScreen og parabolanlegg og satte opp i kantina på skolen.. Ble en del fravær på en del folk derja, selv om rektor og en haug lærere satt der inne konstant.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Dårlig så langt jeg gadd å bry meg om den Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Var ikke noe spesielt syns jeg, bortsett fra de brennende OL ringene som kom opp fra vannet. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Synes den var bra, de brennende OL-ringene var jo geniale da Harru bilde? Jeg så ikke åpningen, så film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå