PioUs-JiN Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 noen som hvor det er billig plexi ?? jo på en glassmester butikk eller no sånt men alt som passer på en "orginal" dremel passer på claser'n sin Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 noen som hvor det er billig plexi ?? Her Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) jeg skal nå bare skjære i kabinettet mitt da, trenger den ikke til mer en det. regner med at den er helt fin til kabinett kutting da det er det dere bruker den til. hvor lenge varer kutteskivene? Mulig å bruke originalt dremel tilbehør til clasern sin? Syntes det er på tide med en ordentlig dremel guide her på overklokking.no, er jo tross alt det mest brukte modde verktøyet (tror jeg) Kutteskivene som følger med varer kanskje i 5-15(30, kommer ann på skillsene ) cm kutting i feks en kabinettdør. Diamantskivene er mye bedre. Tror noe av det orginalet dremel tilbehøret passer. Her Nærmere sagt Her. Endret 14. august 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Nå er coltech multiverktøyet på tilbud hos clasern til 139 (tidligere 199) det hemmelige art nummeret er 30-8622 LØP OG KJØP (det skal hvertfall jeg da ) Vil si at dette er en veeeldig god pris for en dremel kopi med tilbehørspakke med 100 deler. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Er det bare i nettbutikken, eller også i butikkene? (siden det står 2 priser) Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 vet ikke skal dra innom clasern butikken i sandvika i morgen, skal de ha 199kr så kjøper jeg heller på internett, skal si ifra når jeg har fått dratt dit. Syntes nå dt var en grei pis uansett jeg. Fant ikke diamant kutteskivene dine /offtopic Marius_EV: sjekk workloggen din Av/På brytere til vifter. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) vet ikke skal dra innom clasern butikken i sandvika i morgen, skal de ha 199kr så kjøper jeg heller på internett, skal si ifra når jeg har fått dratt dit.Syntes nå dt var en grei pis uansett jeg. Fant ikke diamant kutteskivene dine /offtopic Marius_EV: sjekk workloggen din Av/På brytere til vifter. Vet at bildene ikke virker, men bruker forvirra.com til å lagre bildene på. Er sikkert nede for øyeblikket. Søkte du på art nr 30-7985? Det koster sikkert litt i frakt så prisen blir nok den samme. (viss du ikke bor langt i fra en clas da) Endret 14. august 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Nå fant jeg de, tusen takk. kostet 98kr for seks stykk, blir nok med et par sånne i handleposen i morgen Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Jepp var på tilbud i butikken og den. Har ikke jobbet noe med dremel og slikt noe før, noen som kan gi noen tips og råd til hvordan jeg skal gjøre det? Savner en dremel guide på siden her... Endret 15. august 2004 av kuroger Lenke til kommentar
Zorro Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 ja... ene dagen når jeg hadde pussa plexi og skulle bytte til en mindre grov pusse enhet... brant jeg meg på den men den fungerer bra.. bare ha det i tankene at den blir varm slik at det samme ikke skjer deg En dremelkopi som heter COOLtec og som man kan brenne seg på?? Kanksje produsenten skulle vurdert et bedre navn på den :!: Too-Hot-To-Use-Tec f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå