litland Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Skal prøve meg på casemodding og har et aopen bigtower kabinett. Noen som har noen forslag med hva jeg kan gjøre med det?? Bilde kommer så fort som mulig! edit: her er link til bilde, ganske stygt foreløpig!! http://www.allteq.com.au/aopen/case_hx08.jpg Endret 13. august 2004 av hanlave Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) du kan for eksempel sage,lakke,sette inn Neon lys, osv.......... Men velkommen til forumet! Endret 13. august 2004 av Q-TEC mannen Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Tja, du kan jo skjære ut "viftegrillene" i kabisset, jeg tenker da på den perforerte aliminiumen som er foran vfteplassene. Du kan jo også sette inn et vindu eller 3. Er deu dreven kan du lage en ny front. Bare fantasien og evnene dine setter grenser Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 har du dremel skills kan du skjære ut vindu og kasnkej navnet ditt på baksiden og sette inn en katode bak, ser innmari tøft ut. Lenke til kommentar
litland Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Har planer om å lakke å få plexi i dørene. HAr eg gammel harddisk på 6 elle 4 gb, hadde det gått å sette plexi i den å sitte den i fronten av kabinettet bare til pynt?? har plass til 5 cd rom. og en til ting: fins det noe bra å billig alternativ til dremel?? Endret 13. august 2004 av hanlave Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har planer om å lakke å få plexi i dørene. HAr eg gammel harddisk på 6 elle 4 gb, hadde det gått å sette plexi i den å sitte den i fronten av kabinettet bare til pynt?? har plass til 5 cd rom. og en til ting: fins det noe bra å billig alternativ til dremel?? clas ohlson har det min funker fint... eneste er at den blir litt fort varm. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har planer om å lakke å få plexi i dørene. HAr eg gammel harddisk på 6 elle 4 gb, hadde det gått å sette plexi i den å sitte den i fronten av kabinettet bare til pynt?? har plass til 5 cd rom. og en til ting: fins det noe bra å billig alternativ til dremel?? clas ohlson har det min funker fint... eneste er at den blir litt fort varm. Gjør det noe at den blir varm da? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 ja... ene dagen når jeg hadde pussa plexi og skulle bytte til en mindre grov pusse enhet... brant jeg meg på den men den fungerer bra.. bare ha det i tankene at den blir varm slik at det samme ikke skjer deg Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har planer om å lakke å få plexi i dørene. HAr eg gammel harddisk på 6 elle 4 gb, hadde det gått å sette plexi i den å sitte den i fronten av kabinettet bare til pynt?? har plass til 5 cd rom. og en til ting: fins det noe bra å billig alternativ til dremel?? clas ohlson har det min funker fint... eneste er at den blir litt fort varm. Gjør det noe at den blir varm da? Egentlig ikke, men det er jo litt irriterende å måtte ta pause fra arbeidet hvert 5min pga dremmel blir så varm at man begynner å lure på om det er skadelig for den.... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Men pointet er at den fungerer... og 5min med dremel???? hva er det du kutter da? panseret på en bil? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Den koster jo bare 200kr så det gjør da vel ingenting at den blir ødelagt. Har ikke selv merket at den har blitt noe varm, og jeg har brukt den ganske mye. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 200 kr??? er den like bra som en vanlig dremel (untatt at den blir fort varm da)? hvis den er like bra blir det tur på clasern i morgen og kutting til langt på natt Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Eneste som ikke er like bra er utvalget av ekstrautstyr. Det er et veldig bra kjøp. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Eneste som ikke er like bra er utvalget av ekstrautstyr.Det er et veldig bra kjøp. den skjønte jeg ikke helt Lenke til kommentar
litland Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 hva heter den da?? sitter å ser i clas ohlsson katalogen og der er den billigeste kr 498,- Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Eneste som ikke er like bra er utvalget av ekstrautstyr.Det er et veldig bra kjøp. den skjønte jeg ikke helt At dremel kopien til 200kr ikke har like bra utvalg i ekstra-utstyr, men er et veldig bra kjøp for 200kr. hva heter den da?? sitter å ser i clas ohlsson katalogen og der er den billigeste kr 498,- Merke: Cooltech Nr 2 fra toppen Endret 13. august 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
litland Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) fant den! hvor mye koster en dremel egentlig? og hvilket tilbehør har du til cooltec en din? edit: var det tilbehøret som fulgte med bra? Endret 13. august 2004 av hanlave Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) En dremel koster vel rundt 1000 kr. Kjøp art nr 30-8631(skriv det inn i søkefeltet på clas siden) + noen diamant kutteskiver. Koster 100kr for 5 stk eller noe, men det er vert det. Art nr:30-7985 Tilbehør settet som fulgte med var greit nok, men ikke noe mer. Endret 14. august 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 jeg skal nå bare skjære i kabinettet mitt da, trenger den ikke til mer en det. regner med at den er helt fin til kabinett kutting da det er det dere bruker den til. hvor lenge varer kutteskivene? Mulig å bruke originalt dremel tilbehør til clasern sin? Syntes det er på tide med en ordentlig dremel guide her på overklokking.no, er jo tross alt det mest brukte modde verktøyet (tror jeg) Lenke til kommentar
litland Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 (endret) noen som vet hvor det er billig plexi ?? Kan jeg bruke en stikksag til å skjære i kabinettet og plexien? eller er det andre muligheter? Endret 14. august 2004 av hanlave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå