Gå til innhold

Erfaring m. "Eltax Receiver AVR-280"? -forsterker

Anbefalte innlegg

Er en helt "vanlig" person som skal ha meg en reciver for 5.1 lyd. Har så lang planelagt å kjøre opp fem gamle høytalere.

Skal uansett ikke ha noe dyre saker ettersom jeg uansett ikke får spille så høyt her hjemme heller. :p

Eltax Receiver AVR-280 tenkte jeg på. Er denne "ok"? (Vet at den ikke er skikkelig "råskinn" men tenker at den vil funke til mitt bruk da. ;) ) Vil den funkere til å koble til Xbox/PS2 og eventuelt data? Noen som har noen erfaring eller?

Takker for hjelp

Mvh Kjetil

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

har ikke erfaring med eltax receivere, men jeg tviler sterkt på at en reciever fra eltax til 1000kr vil verken tilfredstille noens krav til lyd eller holdbarhet.

selv om du ikke har behov for høy lyd, så vil nok denne recieveren skuffe deg på andre måter. kast heller litt mer penger i en reciever og kjøp av et mer annerkjent merke du.. (har kjøpt mye billig søppel jeg har måtte bytta ut etter kort tid før, så jeg snakker av erfaring)

Lenke til kommentar

Skal man ha en 5.1 6.1 7.1 forsterker må man hvertfall opp i 4000kr for å få lyd som er forsvarlig. Yamaha 450!!!!

Den eltaxen der klarer fint å drive 5 lyspÆrer på 40w

Bare forestill deh hva som skjer hvis du monterer noen 8" eller 10" høyttalere.

Kjør stereo og NAD 320BEE eller Cambridge 640 Azur!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...