kidden Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Topic sier alt... hvordan aktiverer jeg cookies? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Det lurer jeg også på. Prøver på bli medlem i hammar.no`s forum og kan ikke registere meg grunnet at cookies må være slått på. Edit.Jeg bruker IE. Endret 13. august 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
kidden Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 problemet mitt er at jeg ikke får logget meg inn på start.no. Lenke til kommentar
kidden Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Hvilken nettleser da? jeg bruker både opera og ie, så det hadde vert fint å få vite ossen man aktiverer det i begge. Endret 13. august 2004 av kidden Lenke til kommentar
john_h Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 I Opera gjør du det enklest via "Quick Preferences" (F12). Eller du kan gå inn i "Preferences" (Alt+P) og der inn i "Privacy" og slå på cookies der. I IE går du via "Tools" -> "Internet Options" -> "Privacy" og bruker slideren til å velge det generelle sikkerhetsnivået for cookies, eller trykker på advanced og stiller det inn akkurat slik du vil. Lenke til kommentar
kidden Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 John_h: Kan du skrive det på norsk...? er 12 år og elendig i engelsk. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Opera: Trykk F12 når du har oppe nettleseren. Huk av der det står "Eable Cookies" (Akriver cookies) IE: Verktyø -> Alternativer for internett -> Personvern. Nå du er der så skal du se en såkalt slider som du kan dra opp og ned med musepekeren. Denne kan du enten dra ned ett par hakk, eller du kan trykke på "Avansert" og velge godta derfra. Lenke til kommentar
kidden Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Ok, takk The_Miracle! Lenke til kommentar
kidden Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Det går fortsatt ikke... Jeg har bare prøvd i IE da men. det kommer bare opp start bruker cookies for å autentisere deg som bruker, vennligst aktiviser denne funksjonen i nettleseren din og trykk reload Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå