endrebjo Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Prøv Lemmings spillet!! Det er bare helt utrolig fett Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Lemmings er en klassiker. Elsker det spillet Lenke til kommentar
Folo Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hadde det ikke vært for den siden så hadde jeg kjeda meg no sinnsykt på jobb den siste uka! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jepp. hadde det på den eldste pc-en min, som kræsjet. (Heldigvis har jeg akuratt samme spillet på mobilen min ) Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Er det bare meg eller mangler det mest geniale? Musikken! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Er det bare meg eller mangler det mest geniale? Musikken! Musikken funker i IE6, men ikke i Mozilla FireFox Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 musikken funker som faen i Mozilla FireFox her hvertfall, både i går og nå. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 musikken funker som faen i Mozilla FireFox her hvertfall, både i går og nå. Ikke inne på inne på brettene Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hvorfor hvorfor hvorfor kan de ikke skjønne at de ikke skal gå inn i kjøttkvernene?! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jepp. hadde det på den eldste pc-en min, som kræsjet. (Heldigvis har jeg akuratt samme spillet på mobilen min ) HVOR fikk du det mobilspillet, og har du nokia?? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jepp. hadde det på den eldste pc-en min, som kræsjet. (Heldigvis har jeg akuratt samme spillet på mobilen min ) HVOR fikk du det mobilspillet, og har du nokia?? IKKE gi ham det! Han har nok spillproblemer som det er... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hvorfor hvorfor hvorfor kan de ikke skjønne at de ikke skal gå inn i kjøttkvernene?! Må bruke en stopper vettu Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 IKKE gi ham det! Han har nok spillproblemer som det er... Min replikk. Eirik trenger avvenning. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 IKKE gi ham det! Han har nok spillproblemer som det er... Min replikk. Eirik trenger avvenning. Vel, har jeg en grei mobil med morsomme spill, er det vel ikke noe galt i å underholde seg selv litt?? Skal det forbys å ha det morro? Dobbeltmoral. Det er greit å ha det gøy på bekostning av andre(som dere ofte har), men ikke greit å ha det gøy med en mobil. D'ær alarm. På vegne av vannvittig mange. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 funka ikke med firefox gitt..men IE gikk bra. Lenke til kommentar
kag Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hvorfor hvorfor hvorfor kan de ikke skjønne at de ikke skal gå inn i kjøttkvernene?! Hehehe, jeg har vrælt det samme mange ganger jeg også. De må da skjønne at det å hoppe utfor et stup rett ned i lava er counter protective!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Vel, har jeg en grei mobil med morsomme spill, er det vel ikke noe galt i å underholde seg selv litt?? Skal det forbys å ha det morro? Dobbeltmoral. Det er greit å ha det gøy på bekostning av andre(som dere ofte har), men ikke greit å ha det gøy med en mobil. "Gøy" er for tamper og borgerskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå