Smokey2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kjøpte en PowerColor Radeon 9600XT her forleden... Etter å ha spilt en stund (samma faen hvilke spill jeg prøver), klikker spillet, og denne VPU Recovery-meldingen hopper opp på skjermen... Har prøvd deaktivere VPU Recovery-valget, men da fryser hele maskinen... 4x AGP hjelper heller ikke, og ja... FastWrite så på "Off". Har prøvd sikker 10 forskjellige drivere (også Omega-drivere) uten hell... Trenger noen gode råd.... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det kan jo være hardware feil på kortet men jeg ville uansett forsøkt å kjøre drivercleaner for å forsikre at gamle drivere var helt borte og så lagt inn driveren på nytt. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Har selv ett Powercolor 9600 pr0... har ikke noe særlige problemerer med mitt.. men jeg har hørt om folk som har vært nødt til å klokke ned powercolor kortene sine foirdi det er så dårlig standardkjøling... Hva med å få tak i noe sånt som dette? Endret 13. august 2004 av SeT Lenke til kommentar
Smokey2k Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Bare drit... kjøpte meg et nytt et i stedet... Gainward 6800. Funket mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå