anon12234 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) halla, har så satt op dualscreen, slik at jeg drar musa ut av skrivebordet og den kommer ut på den andre skjermen hvor jeg har irc, msn osv mens jeg gamer (veldig kjekkt). men jeg lurer på hvordan jeg kan endre utgangs-side (siden jeg må dra musa utav skjermen for at den skal komme op på andre skjemren). har skjerm nr.2 på venste side. men default utgangs-side er høyre. dette blir litt rart.. btw: har ati med catalyst 4.3 ADDED: har også problemet at bildet på skjerm2 forskyver seg når jeg går ikke på spill.... Endret 13. august 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
hart Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Mulig jeg misforstår problemet ditt, men kan du ikke ta opp skjerminnstillingene dine og dra ikonet for skjerm nr 2 med musen over på den andre siden... sånn at det matcher det oppsettet du bruker. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Egenskaper for skjerm -> Avansert -> så kan du "dra" skjerm nr. 2 dit du har den! Erik Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 ahh, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå