Absolution Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har nettopp installert Doom 3 på min 1557 fra Netshop, men det henger seg opp innimellom. Tror det kan ha noe med driverne å gjøre, selv om jeg nettopp lastet ned drivere fra aopen.com. Er det eventuelt noen andre steder jeg kan finne noen drivere som kanskje er nyere? eller noen med noen andre tips? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Har du Radeon 9600\9700? I så fall bør du laste ned Omega-driverne. Funker ikke det mådu vel flashe bios og slikt. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg har desverre ikke svar på problemet ditt, men jeg lurer på hvordan spiller flyter på den maskinen? Hvilken oppløsning og detail kjører du på? Lenke til kommentar
Absolution Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Jeg har desverre ikke svar på problemet ditt, men jeg lurer på hvordan spiller flyter på den maskinen? Hvilken oppløsning og detail kjører du på? Spillet flytter veldig bra. Jeg kjørte med medium detail og 1024 * 768... Lenke til kommentar
whoi Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Doom3 frøys hos meg og, før jeg rakk å få kontroll over personen jeg spiller til og med. Da brukte jeg catalyst 4.7. Prøvde catalyst 4.9 beta, og har ikke opplevd noen crash enda, men jeg har bare såvidt spilt litt, så det kan jo være tilfeldig og. Lenke til kommentar
Absolution Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Har du Radeon 9600\9700? I så fall bør du laste ned Omega-driverne. Funker ikke det mådu vel flashe bios og slikt. Det funket bra etter jeg installerte omegadriveren .. Takk for hjelpen .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå