Spragleknas Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Bare for å være på den sikre siden; kan dette brukes på alle hovedkort? http://www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=Eq0q1q...8&ic=N&sw=12574 Svært få 754 HK med FW Skal overføre litt video av og til.... har DV in/out- out på kamera ... er det via FW eller egen kobling? Grønn på dette.... Noen med erf. med int. FW kort? Hvor kan de kjøpes (utenom C O - dyrt?) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det er andre her på forumet som kan mer om dette en meg, men hvis video kameraet dit ikke har firewire utgang, så må du vel ha et Skjermkort med Video inngang Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Takk. Videokameraet mitt har FW ut - elns .. men HKet jeg tenkte å bestille har det ikke. Hvordan funker Video in via skjermkort? Hvilken "plug" brukes? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kjøp det derre Clas Ohlson kortet. Hvis du er så heldig å ha et skjermkort med video inn, ¨så er det en analog inngang. Ikke bruk den. FireWire er digitalt. Mindre støy. Dessuten kan du styre videokameraet via FW kabelen mens du holder på. Ofte følger det med et FW kort med redigerings programmet. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Ofte følger det med et FW kort med redigerings programmet. Omvendt? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ofte følger det med et FW kort med redigerings programmet. Omvendt? nei :-> Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ofte følger det med et FW kort med redigerings programmet. Omvendt? nei :-> Sikkert Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ofte følger det med et FW kort med redigerings programmet. Omvendt? nei :-> Sikkert Jeg kjøpte Pinnacle Studio 7 på tilbud for 199 spenn og fikk med et Firewire-kort. Det er faktisk veldig vanlig å bundle kortene med redigeringsprogramvaren... a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå