F*** a duck Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hei lurer på om hvor stor yteleses forskjellen det disse 2 sys. er sånn ca. skal gå i innkjøp av ny pc om ca1mnd . da jeg har sitti på en 800mhz siden 2000 å går litt lei. hvis jeg setter et x800xt i begge sys. hvor stor forskjell vil det si både nå og i fremtiden, fint om jeg kunne blitt hendvenna til noen tester ( som jeg ikke finner:() takker på forhånd... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 3500+ er mye raskere i spill Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Tenker du på spill? Klokker du en 3500+ til 2.4-2.5GHz har du en sikker vinner. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 tror han har en sikker vinner uten å klokke også jeg..(iallefall i spill) Lenke til kommentar
F*** a duck Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 takker for svar må si jeg er GANSKE enig amd64 er jo sykt bra! 3500+@3800+ burde vel ikke vere noe prob. toms hardware bare skjekk detta nederste bench. av farcry . må si at jeg ikke er i tvil om hva j skal kjøpe. lurer litt på hva intel driver med for tia ser veldig stakkars ut den nye high-end Prescott fortsatt god sommer folkens er jo ikke over enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå