Gå til innhold

Release-dato på MGS3:SE?

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
merkelig... På Gamer.no står det 26. november..

PS: Hey, d er akkurat til tide til bursdagen min!

Hvor står det?Finner ikke det jeg. Poste en link da ;)

Produktsider finner du ved å søke på hele, eller deler av, produktets navn i Gamer.nos søkemotor. Søkemotoren er lokalisert øverst til høyre på samtlige sider på Gamer.no. Her er produktsiden for Metal Gear Solid 3: Snake Eater: http://gamer.no/produkt.php?produktid=9756

Når det er sagt, så skal både søkemotoren og profileringen av både utgivelsesdatoer og produktsider bli veldig mye bedre innen et par måneder. Men det tar likevel bare få sekunder å finne datoer slik det er nå. :-)

(Datoene vi opererer med er norske utgivelsesdatoer, basert på informasjon fra norske distributører og utgivere.)

Lenke til kommentar
Når det er sagt, så skal både søkemotoren og profileringen av både utgivelsesdatoer og produktsider bli veldig mye bedre innen et par måneder. Men det tar likevel bare få sekunder å finne datoer slik det er nå. :-)

Fikk ikke med meg dette jeg :blush: Har forresten bursdag 23. nov og om MGS3:SE skal komme 26 nov vet jeg ikke om en mer perfekt bursdags gave til meg selv.

Lenke til kommentar

Man vet ingenting. :(

Men den første MGS3 reklamen har visstnok kommet.

MGS3adv.jpg

www.metalgearsolid.com

Siden skal visstnok åpnes 24 august som er bursdagen til vår kjære Mr. Hideo Kojima. Dette er også nøyaktig 40 år siden MGS3 sin handling starter.

Tilfeldig? Neppe.

Ville tippe på en November/Desember slipp. Om dette gjelder både Japan, Statene og Europa tør jeg ikke spekulere i.

Men jeg tipper at det vil bli fastsatt en mer lik release mellom Europa og USA/Japan enn ved MGS2 ettersom Kojima så all missnøyen til Europa. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...