howzer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Se denne Slashdot-kommentaren: http://slashdot.org/comments.pl?sid=117911&cid=9967198 Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe Doom 3, men hvis det er slik de behandler kunder, kommer jeg til å se på alternative løsninger. Av prinsipp støtter jeg ikke firmaer som gjør slike ting, selv om jeg ønsker å spille spillene deres (og det kommer jeg kanskje til å gjøre, hvem vet). At et spill skal prøve å bestemme hva jeg skal ha installert på maskinen min er uholdbart. Dette må faktisk sies å være en feilvare. De som plages av dette burde levere Doom 3 tilbake til butikken med klar beskjed, og så får de kanskje heller ty til andre midler... Dette burde være grunnlag for søksmål. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Grunnlag for søksmål er rimelig drøyt, står jo så vidt jeg veit PÅ pakken at det ikke vil fungere med sånn og slik installert. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ikke rart folk velger warez istedenfor å kjøpe. Nå er det jaggu nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå