girenloland Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Når jeg skal starte det får jeg melding om at en CD/DVD emulator er detected, og at denne må avsluttes Jeg har ikke da ikke noe emulator! Kan ikke avslutte noe som aldrig har vært på PC`en. Hva gjør jeg??? Noe piss! Gleda meg til å spille i kveld! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 sjekka for spyware? kanskje prosess som kjører i bakgrunn...... Lenke til kommentar
Vike Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 avslutt/avinstaller CloneCD eller lignende programmer Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det er ikke sant??? Doom3 Krever at evt. CD-emulatorer må være stoppet for at programmet skal starte?? Dette kunne lignet Microsoft, men ID-software??? Herregud! Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Det må jeg jammen meg si var skuffende nyheter. Siden iD software har vært så snille mot meg så skal jeg tilgi dem for det. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Har Daemon Tools kjørende jeg, Doom3 funker fint fordet. Må være noe annet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg kjører både Daemon Tools, Alcohol 120% og CloneCD. Ekskluder disse. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 har heller ikke noe problemer med dette Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Synd kopisperrene ala fra musikk bransjen gjør inntog på spill bransjen og, de stopper ikke annet enn at folk ikke får spilt spillene sine. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hent ned en no cd crack Selv om det kunne vært en løsning ville det vært unødvendig så lenge han eier orginaldiskene. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hent ned en no cd crack Selv om det kunne vært en løsning ville det vært unødvendig så lenge han eier orginaldiskene. Hvorfor er det unødvendig? Heller helt motsatt, da slipper han problemet i tillegg til å slippe å ha cd'en i hver gang han vil spille. Cd-check er noe fordømt tull. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Har man original versjon, vil man få denne beskjeden. Har man uorginal, eller har lastet ned crack..så går det bra. *mistenke alle sammen her* Så skaff deg en crack, eller avinstaller daemon tools. Les også readme'n Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 *mistenke alle sammen her* hmmmmmmm, eg har fantomcd kjørende Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hvorfor er det unødvendig? Heller helt motsatt, da slipper han problemet i tillegg til å slippe å ha cd'en i hver gang han vil spille. Cd-check er noe fordømt tull. Amen! CD-sjekk er den dårligste måten å beskytte sitt spill på, og er utrolig irriterende. Når jeg kjører en full-installasjon av et spill, så forventer jeg at jeg slipper å leite fram CD'en hver bidige gang jeg skal spille det! Heldigvis så blir det lagd uoffisielle no-cd versjoner rimilig kjapt etter en release/patch. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Og no-cd patcher er helt lovlig å bruke Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har helt vanlig, lovlig versjon av Doom3 og har også daemon tools liggende på maskinen. Har det riktignok ikke på da. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Daemon Tools? hmm...jeg kjørere både deamon tools og clone cd i bakgrunnen 24/7 har ikke hatt noe problemer men jeg kjører en cracka versjon da jeg ikke gidder å bruke cdn hele tia .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå