fjotten Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Republikanerne har dårlig grep om både svarte og kvinner. Kanskje Condoleezza Rice kan endre på dette om noen år? http://www.newsmax.com/archives/articles/2...12/143047.shtml Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Synd hvis vi skulle få enda en republikanerjævel. (Senke seg til Fjottens nivå ) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 En farget kvinne vil jo helt klart fiske stemmer fra en del mennesker som vanligvis ikke ville stemt på republikanerne. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg tror jeg heller ville holdt en knapp på Hillary Clinton, demokratene og valget i 2012. Det skal bli spennende å se om de våger å nominere henne. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Noe sier meg at Rice og fru Clinton kunne blitt to gigantiske "dividere" som noen er så opptatt av at Bush er nå Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 fjotten skrev: Noe sier meg at Rice og fru Clinton kunne blitt to gigantiske "dividere" som noen er så opptatt av at Bush er nå Det ville garantert ha blitt en valgkamp, og påfølgende presidentperiode, med mer fres i enn Bush versus Kerry... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 fjotten skrev:Noe sier meg at Rice og fru Clinton kunne blitt to gigantiske "dividere" som noen er så opptatt av at Bush er nå Det ville garantert ha blitt en valgkamp, og påfølgende presidentperiode, med mer fres i enn Bush versus Kerry... hvis det skjer samtidig ja, men det tror jeg ikke da jeg tipper at det å få en farget amerikansk president vill ta lang tid Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Heia Condoleezza!! Det tenker jeg er meget bedre enn den sosialdemokraten godeste Hillary er.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Heia Condoleezza!! Det tenker jeg er meget bedre enn den sosialdemokraten godeste Hillary er.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Heia Condoleezza!! Det tenker jeg er meget bedre enn den sosialdemokraten godeste Hillary er.. Akkurat det hun er. Desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå