LarsP Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ayumi Hamasaki er knallbra. ;---p Holder meg til de gode, gamle jeg: Vangelis, J.M Jarre og Wolfsheim. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg må si at techno å trance er vedlig bra, men harcore holder jeg meg langt unna!! Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Er dritlei generalisering av technomusikk. Jeg ELSKER techno, men problemet er : Dere vet ikke hva techno er. Dere hater det. Det er fordi dere tror den crappy musikken som dere ser på TV er techno. Det var da fælt til generalisering. edit: sf Endret 16. oktober 2004 av Snorre123 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hehe, godt poeng. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Jeg leste en god forklaring på slik musikk her et sted. Det gikk noe slik: DozeDozeDozeDozeDozeOVERDOZEDoseDoseDose Gigi D'Agostino, Blank & Jones, Mauro Picotto er ganske bra, for å være 'techno-trance-ikke vet jeg' musikk. Endret 17. oktober 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Flott tråd VeXx! Hvor kan jeg få tak i div. hardstyle/jumpstyle albums? Regner med at det ikke er så veldig mye av det på Free Record Shop ol? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Maaaasse netsjapper som selger det, hovedsaklig utenlandske. Noen vinylsjapper har noe, og Rock&Rolls i Oslo har endel gamle Thunderdome album Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå