Supernaut_ Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Liker noe avslappene og elektronisk musikk. Men liker ikke når tekstene er om love og grining hele veien etterfulgt av konstant donking. Liker også når metal band legger litt elektroniske elementer i skivene også, bare ikke for mye (Dimmu er blitt et flott eksempel på det i det siste). Og VeXx : Liker ikke at du kaller folk for svartmetall klubben for 15 år. Det er akuratt som og gå rundt og si at techno folka er en gjeng på steroider,dop og stor mangel på sosial iq. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Fin artikkel/guide VexX. Har vært borte i hele ferien og derfor ikke fått tid til å legge til flere enn de som allerede er i "guiden" min. Sender deg en PM jeg Btw: Den "hardcore" samplen din høres ikke akkurat ut som hardcore, men absolutt som Nu-style... Endret 18. august 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 hadde det ikke vært for Thunderdome, og de gutta, hadde ikke jeg levd i dag.. å det er sant. Thunderdome ja Masters of Hardcore, Hellraiser ++ ja, fy faen.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Og husk alle barn: Om instrumentet bruker strøm, er det ikke et instrument. wtf? Elgitaren min er et instrument, samme med bassen min, det blir bare for dumt og komme med slike utsagn. Jeg hører selv for det meste på Rock, Metal men det finnes *et* techno sak lignende ting jeg kan høre på(dog ikke sitte ned og kose meg ordentlig med) "Kraftwerk" Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Altså, når man starter en setning med "husk alle barn", så bør vel de fleste over amøbe-nivå forstå at det er snakk om ironi. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Nei, det er ikke lett Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Altså, når man starter en setning med "husk alle barn", så bør vel de fleste over amøbe-nivå forstå at det er snakk om ironi. Egentlig ikke ,med tanke på at det er folk med slik tankegang som faktisk er seriøse. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Goliath skiven med Lady Tom - Hardstyle på et Cervin Vega anlegg. Herregud!!! Vexx... er helt med deg her! Konge samples! Cerwin Vega Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 NeophyteMaegashira Promo JDA Stunned Guys Evil Activities Tommyknocker Catscan Omar Santana Radium Menace II Society Nosferatu Gabber Mafia Rotterdam Terror Corps (RTC) Blaster Paul Elstak Dione Drokz +++ Hardcore sample : http://home.no/renom/hardcore.mp3 Den aller første snutten fra Hardcore.mp3 hvilken artist er det? Ophidian - Butterfly Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Fant forresten en fin oversikt over forskjellige sjangre innenfor elektronika (finnes selvfølgelig fler). Guide To Techno Fin for dere som tror techno = scooter/dina etc Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Fant forresten en fin oversikt over forskjellige sjangre innenfor elektronika (finnes selvfølgelig fler). Guide To Techno Fin for dere som tror techno = scooter/dina etc Den guiden var ELENDIG Se heller på Ishkars guide to electronica Tror jeg den heter... Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Fant forresten en fin oversikt over forskjellige sjangre innenfor elektronika (finnes selvfølgelig fler). Guide To Techno Fin for dere som tror techno = scooter/dina etc Den guiden var ELENDIG Se heller på Ishkars guide to electronica Tror jeg den heter... Selve beskrivelsene var ikke så detaljerte, men jeg sa at det var en oversikt over forskjellige sjangre innenfor elektronika. Og det var for å vise folk at det ikke kun heter "techno". Endret 26. august 2004 av Jerre Lenke til kommentar
andreas Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Bra inlegg VeXx! Hører mye på ekte trance/techno.. Produserer litt selv.. Liker DJ's som Carl Cox, Chris Liebing, Sander Kleinenberg, Pete Tong, Sven Vath, Luna, Pavo, Mauro, Tiesto, avb osv Lenke til kommentar
Sumom0 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Electronisk musikk genrer meste parten av folk jeg kjenner ville kalt alle de typene med elektronisk musikk for tekkno. det irritere meg til helvete. jeg lager også musikk! mase rart... idm og techno og .. alt slags rare greier. faktisk, vist du søker for Sumom0 på google så finner du den muzi-tips side hvor jeg har sanger uploada. w00t Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Electronisk musikk genrer meste parten av folk jeg kjenner ville kalt alle de typene med elektronisk musikk for tekkno. det irritere meg til helvete. jeg lager også musikk! mase rart... idm og techno og .. alt slags rare greier. faktisk, vist du søker for Sumom0 på google så finner du den muzi-tips side hvor jeg har sanger uploada. w00t Jeg har faktisk hørt sanger av Sumom0 før. Dette var på Muzi-Tips siden, hvor jeg fant omtrent 6 sanger av denne artisten. De kom helt klart forbi musikkfilteret mitt, ettersom sangene var svært så orginale. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Altså, når man starter en setning med "husk alle barn", så bør vel de fleste over amøbe-nivå forstå at det er snakk om ironi. Ja, men når det rettes mot en gruppe mennesker så blir det sett på som undergravende og det er jo strengt tatt ikke nødvendig. (Dette er ikke rettet mot deg, men heller det at folk blir så ufattelig fort fornærmet på dette forumet) Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) VeXx, jeg er veldig nøytral når det kommer til hva andre mennesker mener og syntes om musikken jeg hører på og forholder meg veldig nøytral i forhold til hva andre mennesker liker å høre på. Så mens jeg vandrer til et av disse "svartkledde 15-åringmøtene", siden dette er musikken jeg benytter mest tid til å høre på, så lurte jeg på en liten ting.. Jeg er særdeles lite erfaren med techno, synth og lignende (til annet en studiobruk) og lurte på hva du mener med at HardStyle (mener ihvertfall at det var det du kalte det) var den største, nyeste, mest trendige og BESTE stilen innad i elek. musikken? hva mener du med det? Endret 11. september 2004 av rasgar Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 til trådstarter, den crappy musikken på tv er jævlig dårlig, enig i det, men de samplene sugde værre enn mor mi. jeg respekterer at alle har forskjellig musikksmak, men kaller du dette musikk??? unnskyld meg, var ikke menignen og være frekk og respektløs, måtte bare få det ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Suger mora di så gale? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 H4ngm4N, dette er ikke en tråd om å starte en "musikken min er bedre enn din"-krig. Det der er jo bare provoserende å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå