johanf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Finnes det ADSL leverandører som leverer linjer der nedhastighet ikke blir dårligere selv om man har full hastighet ut? Min Tiscali linje er rett og slett rævva og jeg er drittlei. Jeg tror jeg skal finne meg en ny. Om dere kommer med forslag, kom gjerne med argumenter for hvorfor. Ikke bare si at "jeg har aldri hatt problemer" osv. - argumenter! Takk! _ johanf Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Adsl så er det sånn, skaff deg Sdsl Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Dette er vel et problem som ALLE adsl linjer har Det har ikke noe med verken linjen eller leverandør, men med tcp/ip protokollen. Skal du laste ned for fullt, brukes en god del av uploaden din til nedlastingen. Ergo laster du opp for fullt, får du aldri full fart på nedlastingen Lenke til kommentar
stubrud Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Adsl så er det sånn, skaff deg Sdsl da blir du skuffa gitt. samme gjelder sdsl gitt. men shdsl er 2 linjer uavhengig av hverandre så i teorien skal du kunne laste/uploade maks samtidig, husk jeg sa i teorien Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 men shdsl er 2 linjer uavhengig av hverandre så i teorien skal du kunne laste/uploade maks samtidig, husk jeg sa i teorien 2 linjer?, forklar nærmere. Lenke til kommentar
stubrud Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 på adsl og sdsl går signalene på ett par linjer i ledningen din men shdsl bruker 2 par. en til inn og en til ut,uavhengig av hverandre Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 på adsl og sdsl går signalene på ett par linjer i ledningen din men shdsl bruker 2 par. en til inn og en til ut,uavhengig av hverandre Litt rart da siden jeg har shdsl på ett tråparr Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 og ikke minst vil jo fortsatt nedlasting påvirke opplasting selv om det er to par pga oppbyggningen av tcp/ip. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Adsl så er det sånn, skaff deg Sdsl Hei, SDSL og SHDSL har akkurat samme problem som ADSL. I det øjeblikk hvor al upload-båndbredden er i bruk - da begynder svarpakkerne å stå i kø. Dette er TCP/IP protokollens skyld - ikke xDSL som sådan. På godt norsk: Hvis han du laster ned fra ikke mottar nogen kvittering, på det han har sendt, innen et vis tidsrom - da sender han pakken på nytt - inntil han får en kvittering. PS. Har selv hat SHDsL i over 2 år. Mvh Kimmer Endret 14. august 2004 av Kimmer Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 "på godt norsk" og så er resten skrevet på dansk neida.. bra noen forklarer det i alle fall Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 på adsl og sdsl går signalene på ett par linjer i ledningen din men shdsl bruker 2 par. en til inn og en til ut,uavhengig av hverandre SHDSL bruker ett par. Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) på adsl og sdsl går signalene på ett par linjer i ledningen din men shdsl bruker 2 par. en til inn og en til ut,uavhengig av hverandre SHDSL bruker ett par. samme med SDSL også.... ADSL bruker som kjent linja til eksisterende telefonlinje, mens SDSL/SHDSL bruker et eget trådpar Endret 14. august 2004 av mokkel Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Har du mulighet for Bluecom eller Firstmile så ville jeg prøvd en av disse...Får bra hastighet for pengene på disse 2 aktørene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå