Kasp Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kan du gi meg direkte link til hvor jeg laster ned dette programmet?Har prøvd å laste ned et par versjoner, men de funka ikke :/ http://ftp.gainward.com/utility/exp...pertool_318.zip Den linken funka ikke.. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Prøv på nytt igjen men fra posten min. Lenke til kommentar
Newbieboka Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Ok, fjerna signaturen min nå :s Tenker på og kjøpe det 6800 kortet Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Prøv på nytt igjen men fra posten min. Funka nu, men ikke programmet.. Installerer det, og trykker på ikonet, ingenting skjer.. Man må vel ikke ha Gainward, går vel med PoV osv også? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 tror expert tool er et klokkeprogram kun for gainward ja, er ikke sikker, men jeg hardde det på mitt geforce fx5900 2,8 ns fra gainward, og det funka, har ikke testa på andre kort, men, tror desverre det bare er til gainward Shade Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Fikke en del feilmeldinger når jeg skulle insatllere det, men da jeg startet på nytt la det seg på oppgavelinjen, ser forøvrig ut til å virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå