Maynard James Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hvilken maskinvare har du da? 6800 ultra er et konge kort, men det er x800xt også, kortene er nesten like bra vil jeg si, på noen steder er 6800 bedre, og på andre er x800 bedre, uansett hva du velger, så vil du bli fornøyd Shade Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hvilken maskinvare har du da? 6800 ultra er et konge kort, men det er x800xt også, kortene er nesten like bra vil jeg si, på noen steder er 6800 bedre, og på andre er x800 bedre, uansett hva du velger, så vil du bli fornøyd Shade bra svar. noen liker tomater, andre ketsjup ( eller noe sånn ) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hvilken maskinvare har du da? 6800 ultra er et konge kort, men det er x800xt også, kortene er nesten like bra vil jeg si, på noen steder er 6800 bedre, og på andre er x800 bedre, uansett hva du velger, så vil du bli fornøyd Shade bra svar. noen liker tomater, andre ketsjup ( eller noe sånn ) Blir vel mer: "Noen liker Heinz, andre like Idun" Lenke til kommentar
Newbieboka Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Ok. Pcen min ser sånn ut: MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz Socket 754, 512 KB cache, OEM TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) x2 Gainward GeForce FX5200 256MB DDR AGP, "PRO/680TV-DVI",Tv-Out, Retail Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA 8MB cache 7200RPM x2 MSI DVD-brenner IDE DR8-A2, Sort, Retail DVD+R/+RW og DVD-R/-RW Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Eller "noen like datteren, andre moren" Neida, veldig bra kort begge to, uten tvil. Men hvis det er p.g.a HL2 at du skal ha ATi, fordi en eller annen har sagt at det er bedre, så synes jeg grunnlaget er for tynt. Det nærmeste vi kommer en offisiell benchmark, er en beta benchmark, å ATi var ikke kongen der for å si det sånn. Var helt likt nesten, men Nvidia var ett lite hestehode forann. Kan godt være ATi blir bedre på HL2 når det kommer, men det tror jeg ikke blir mange prosentene uansett. PS. Til alle som klager på at 6800 støyer ( noe det gjør ) Hvis man bruker Gainward sitt nyeste ExperTool så er det hvis bedre viftestyring i den. M.a.o mindre støy. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg er enig med GRendal.Hvis jeg skulle hatt nytt kort i dag, ville jeg gått for 6800gt (eller ultra hvis du har god råd). jupp, syns nVidia har gjort ganske bra denne gangen. 6800GT er blitt verdi/penger- ting. Skal ha det kortet når det blir litt billigere Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 PS. Til alle som klager på at 6800 støyer ( noe det gjør ) Hvis man bruker Gainward sitt nyeste ExperTool så er det hvis bedre viftestyring i den. M.a.o mindre støy. Derimot så har Hercules et kort kalt ICEQ som så og si ikke kan høres, anbefaler dere å ta en titt på testen som ligger på Guru3d, xt versjonen skal være sinnsykt bra. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 PS. Til alle som klager på at 6800 støyer ( noe det gjør ) Hvis man bruker Gainward sitt nyeste ExperTool så er det hvis bedre viftestyring i den. M.a.o mindre støy. Derimot så har Hercules et kort kalt ICEQ som så og si ikke kan høres, anbefaler dere å ta en titt på testen som ligger på Guru3d, xt versjonen skal være sinnsykt bra. det er vell Hitech excalibur det? er det ikke? Shade Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 PS. Til alle som klager på at 6800 støyer ( noe det gjør ) Hvis man bruker Gainward sitt nyeste ExperTool så er det hvis bedre viftestyring i den. M.a.o mindre støy. Derimot så har Hercules et kort kalt ICEQ som så og si ikke kan høres, anbefaler dere å ta en titt på testen som ligger på Guru3d, xt versjonen skal være sinnsykt bra. Du mener HIS ikke sant? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Å hvorfor i all verden bil jeg kalt Jim Ramsemums????? Endret 13. august 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Å hvorfor i all verden bil jeg kalt Jim Ramsemums????? Lol et passende navn :!: Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Men X800xt er best på HL2 Please. Ikke klag. Tror du blir fornøyd med 6800 Ultra jeg Lenke til kommentar
Newbieboka Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Jeg vet jo ikke, jeg bare hører på Gabe Newell.... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 fordi du fortjener det vel :!: men hvis gutten har bestemt seg så er dette : POV Geforce 6800 ultra inne på lager og det er ganske sjeft.... og det ligger ofte foran x800xt, og når den ikke ligger foran, ligger den ikke langt bak Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg vet jo ikke, jeg bare hører på Gabe Newell.... Å han tullingen ja. Ut fra det han sa så skulle vi hatt det spillet for ett år siden Lenke til kommentar
Newbieboka Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Vet dere om Norek har det? 6800 kortet Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 En ting jeg har lagt merke til er at ingen andre på dette forumet har bilde i signaturen, er dette lov? :S *beklager for at jeg er n00b og sånn* Nope...legg merke til mine 10% Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Eller "noen like datteren, andre moren" Neida, veldig bra kort begge to, uten tvil. Men hvis det er p.g.a HL2 at du skal ha ATi, fordi en eller annen har sagt at det er bedre, så synes jeg grunnlaget er for tynt. Det nærmeste vi kommer en offisiell benchmark, er en beta benchmark, å ATi var ikke kongen der for å si det sånn. Var helt likt nesten, men Nvidia var ett lite hestehode forann. Kan godt være ATi blir bedre på HL2 når det kommer, men det tror jeg ikke blir mange prosentene uansett. PS. Til alle som klager på at 6800 støyer ( noe det gjør ) Hvis man bruker Gainward sitt nyeste ExperTool så er det hvis bedre viftestyring i den. M.a.o mindre støy. Kan du gi meg direkte link til hvor jeg laster ned dette programmet? Har prøvd å laste ned et par versjoner, men de funka ikke :/ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 norek har ingen 6800ultra kort innpå nei, det eneste de har er dette :link et gainward kort med ukjent pris og komplett har heller ingen x800 /6800ultra innpå.. men du kan vel kjøpe fra netshop?? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Kan du gi meg direkte link til hvor jeg laster ned dette programmet?Har prøvd å laste ned et par versjoner, men de funka ikke :/ http://ftp.gainward.com/utility/expertool/expertool_318.zip Endret 13. august 2004 av Robin B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå