Gå til innhold

Når i F kommer x800xt?!


Newbieboka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvilken maskinvare har du da? 6800 ultra er et konge kort, men det er x800xt også, kortene er nesten like bra vil jeg si, på noen steder er 6800 bedre, og på andre er x800 bedre, uansett hva du velger, så vil du bli fornøyd

 

Shade

bra svar. noen liker tomater, andre ketsjup

( eller noe sånn :whistle: )

Lenke til kommentar
hvilken maskinvare har du da? 6800 ultra er et konge kort, men det er x800xt også, kortene er nesten like bra vil jeg si, på noen steder er 6800 bedre, og på andre er x800 bedre, uansett hva du velger, så vil du bli fornøyd

 

Shade

bra svar. noen liker tomater, andre ketsjup

( eller noe sånn :whistle: )

Blir vel mer: "Noen liker Heinz, andre like Idun" :p

Lenke til kommentar

Ok. Pcen min ser sånn ut:

 

MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid

AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz Socket 754, 512 KB cache, OEM

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz)

x2

Gainward GeForce FX5200 256MB DDR AGP, "PRO/680TV-DVI",Tv-Out, Retail

Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA 8MB cache 7200RPM

x2

MSI DVD-brenner IDE DR8-A2, Sort, Retail DVD+R/+RW og DVD-R/-RW

Lenke til kommentar

Eller "noen like datteren, andre moren" Neida, veldig bra kort begge to, uten tvil. Men hvis det er p.g.a HL2 at du skal ha ATi, fordi en eller annen har sagt at det er bedre, så synes jeg grunnlaget er for tynt. Det nærmeste vi kommer en offisiell benchmark, er en beta benchmark, å ATi var ikke kongen der for å si det sånn. Var helt likt nesten, men Nvidia var ett lite hestehode forann. Kan godt være ATi blir bedre på HL2 når det kommer, men det tror jeg ikke blir mange prosentene uansett.

 

PS. Til alle som klager på at 6800 støyer ( noe det gjør :) ) Hvis man bruker Gainward sitt nyeste ExperTool så er det hvis bedre viftestyring i den. M.a.o mindre støy.

Lenke til kommentar
PS. Til alle som klager på at 6800 støyer ( noe det gjør  ) Hvis man bruker Gainward sitt nyeste ExperTool så er det hvis bedre viftestyring i den. M.a.o mindre støy.

 

Derimot så har Hercules et kort kalt ICEQ som så og si ikke kan høres, anbefaler dere å ta en titt på testen som ligger på Guru3d, xt versjonen skal være sinnsykt bra.

Lenke til kommentar
PS. Til alle som klager på at 6800 støyer ( noe det gjør  ) Hvis man bruker Gainward sitt nyeste ExperTool så er det hvis bedre viftestyring i den. M.a.o mindre støy.

 

Derimot så har Hercules et kort kalt ICEQ som så og si ikke kan høres, anbefaler dere å ta en titt på testen som ligger på Guru3d, xt versjonen skal være sinnsykt bra.

det er vell Hitech excalibur det? er det ikke?

 

 

Shade

Lenke til kommentar
PS. Til alle som klager på at 6800 støyer ( noe det gjør  ) Hvis man bruker Gainward sitt nyeste ExperTool så er det hvis bedre viftestyring i den. M.a.o mindre støy.

 

Derimot så har Hercules et kort kalt ICEQ som så og si ikke kan høres, anbefaler dere å ta en titt på testen som ligger på Guru3d, xt versjonen skal være sinnsykt bra.

Du mener HIS ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
Eller "noen like datteren, andre moren" Neida, veldig bra kort begge to, uten tvil. Men hvis det er p.g.a HL2 at du skal ha ATi, fordi en eller annen har sagt at det er bedre, så synes jeg grunnlaget er for tynt. Det nærmeste vi kommer en offisiell benchmark, er en beta benchmark, å ATi var ikke kongen der for å si det sånn. Var helt likt nesten, men Nvidia var ett lite hestehode forann. Kan godt være ATi blir bedre på HL2 når det kommer, men det tror jeg ikke blir mange prosentene uansett.

 

PS. Til alle som klager på at 6800 støyer ( noe det gjør :) ) Hvis man bruker Gainward sitt nyeste ExperTool så er det hvis bedre viftestyring i den. M.a.o mindre støy.

Kan du gi meg direkte link til hvor jeg laster ned dette programmet?

Har prøvd å laste ned et par versjoner, men de funka ikke :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...