Gå til innhold

billig skjermkort med tv-ut!

andreh

Anbefalte innlegg

skal ha et rimelig skjermkort som erstatter mitt ødelagte geforce 2 gts kort. skal spille spill som championship manager, kanskje noen strategispill (age of empires 2 feks.) ellers kun til internett bruk, skal bruke en tv-skjerm som skjerm. så det må ha tv-ut/out. noen forslag, så rimelig som mulig?

hva med denne? radeon 7000

hvor avanserte spill vil jeg kunne klare på denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville heller valgt dette: http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=105535

Hadde selv Mx440 som dette kortet er en videreutvikling av men bare med 64MB minne og dette klarte fint å kjøre nye spill som unreal turnament 2004 så lenge jeg spilte i 800*600 med detaljer på medium. (kommer jo selvfølgelig også ann på resten av maskinen da hadde amd 2200+ og 512 MB ram da)

Skal han ikke spille andre spille en det han er nevnt er det bortkastet med et 9600 mener nå jeg

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
Radeon 9600Pro(xt) ville jeg tatt.

ønsker ikke å bruke mer enn ca 300 +/- på et kort, er bare når jeg ligger i sengen på kvelden feks, og vil surfe på nettet. og kanskje spille litt Championship Manager. BILLIGST mulig! Trenger ikke spille spill som unreal tournament osv.

Lenke til kommentar
Radeon 9600Pro(xt) ville jeg tatt.

ønsker ikke å bruke mer enn ca 300 +/- på et kort, er bare når jeg ligger i sengen på kvelden feks, og vil surfe på nettet. og kanskje spille litt Championship Manager. BILLIGST mulig! Trenger ikke spille spill som unreal tournament osv.

Vel da er nok 7000 det eneste alternativet, men hva med å velge 64MB versjonen isteden for 32MB versjonen, koster ikke så mye mer: http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=107512

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...