Gå til innhold

Saitek X45 - Kor får eg tak i den her til lands? Pris?

Anbefalte innlegg

Heisan

Noen som vet om noen billige nettbutikker som selger Saitek X45 (HOTAS)? Prøvd flexi, komplett og multicom, men ingen har den (eller Saitek for den saks skyld). Vet at den koster rundt $80, men vet ikke ka den koster her til lands.

Noen som vet?? (eller har noen erfaringer med denne joystick/throttle som de vil dele)??

brsseb

1.2GHz,

GF3ti200,

WD 40GB,

MSI K7T266Pro2,

512DDR-RAM.

SideWinderPres.Pro (som trenger utbytting)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.mastarting.se/ er svensk/norsk importør og du kan bestille via Web.

X36 - 995 SEK

X45 - 1495 SEK

Jeg hadde den gamle analog versjonen av X36, og likte den veldig godt, men den var vanskelig å få til å funke skikkelig da Saitek den gangen ikke hadde DirectX drivere. Den nye X45 hører jeg er mye bedre.

Ellers hadde Toms Hardware nettopp review av et gørrlækkert ny HOTAS fra Thrustmaster - Cougar.

299 USD og både stikke og throttle er i metall og veier 4 kilo hver! Sjekk http://www4.tomshardware.com/consumer/02q2...0430/index.html

Min gamle X36 var forrestene ikke den samme etter et møte med en svoger som mente eneste måten å fly på, var max utslag på alle ror (gjerne utført med rå makt). Akk ja...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-06 17:20, [email protected] skrev:

er svensk/norsk importør og du kan bestille via Web.

X36 - 995 SEK

X45 - 1495 SEK

Jeg hadde den gamle analog versjonen av X36, og likte den veldig godt, men den var vanskelig å få til å funke skikkelig da Saitek den gangen ikke hadde DirectX drivere. Den nye X45 hører jeg er mye bedre.

Ellers hadde Toms Hardware nettopp review av et gørrlækkert ny HOTAS fra Thrustmaster - Cougar.

299 USD og både stikke og throttle er i metall og veier 4 kilo hver! Sjekk

Min gamle X36 var forrestene ikke den samme etter et møte med en svoger som mente eneste måten å fly på, var max utslag på alle ror (gjerne utført med rå makt). Akk ja...

Takk for tipset, men det ble for dyrt for meg. Endte opp med en Thrustmaster Afterburner 2 (HOTAS light, kan en vel si), til en stusselig sum på kr 450. Uansett er det en stor forskjell i fra den nedslitte Sidewinderen eg hadde og perfekt nybegynner-HOTAS. Skal kjøpe meg et skikkelig HOTAS-system (f.eks X45 eller lignende) når eg har mer penger og det blir enklere å få tak i stikken.

mvh brsseb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...