stclem Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har noen filer som jeg tenker å legge ut på en nettside. Skulle gjerne hatt ett lite script som kunne telle hvor mange ganger filene blir lastet ned.... Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 det er en relativt enkel sak - først må du finne ut hvor du skal lagre informasjonen. mysql el. flatfile (.txt) ? Lenke til kommentar
stclem Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 helst ikke mysql Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 så vidt jeg forstår vil du helst ikke bruke mysql. Ta en titt på www.hotscripts.com og www.php.net - jeg er ikke så veldig sterk i bruk av flatfiles, så tror jeg ikke kan hjelpe til alt for mye der. Lenke til kommentar
stclem Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Edit: Sorry for repost, var feil med browseren. Endret 13. august 2004 av stclem Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det du kan gjøre er å lage et download.php-dokument eller noe slikt noe, og sende filen via en header i det dokumentet. Da kan du også legge inn en funksjon som ikke generer noen output til browseren, men som enkelt og greit lagrer et tall i en flatfil. Orker ikke begynne å fundere ut noe sånt nå, så du får foreløpig håpe på at noen andre har en slik løsning liggende.. Har du forresten søkt på Google? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå