-ELK- Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei, jeg driver og mekker noe sånt posting-system for siden min, men har problemer med en sak... Login bruker jeg php til, men jeg har ikke funnet noe som helst av hvordan man lager sånn som endrer på alleredeeksisterende dokumeneter.. For de innloggende skal det være følgende: (Dere som kan <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=html&v=56">html</a> skjønner det) $user er logget på. ************************************************** <form> Emne: <input name="emne" type="Text"> Nyhet: <textarea name="nyhet" cols="32" rows="8"> <input type="submit" name="submit" value="Post!"> </form> ************************************************** Det jeg skulle hatt var at når $submit (jeg skriver litt i php... enkelere med variabler) trykkes så skal noe som dette lages: ************************************************** <html> <body> <*somekindofmarkorwhatev*> <h4>$emne</h> Posted av $user kl. $time : $nyhet <br><br> </body> </html> ************************************************* Og når andre skal skrive så skal det på en måte bare fortsette oppover fra siste posting rett under <*somekindofmarkorwhatev*>... Så det blir feks etter posting nr.2: ************************************************* <html> <body> <*somekindofmarkorwhatev*> <h4>$emne</h> Posted av $user - $time : $nyhet <br><br> <h4>Vi klarte endelig å få denne scriptet til å funke!</h> Posted av Endre - 13.8 : Ja, scritet funket etter masse god hjelp fra <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=hardware&v=56">hardware</a>.no/forum! <br><br> </body> </html> ************************************************* Takker for all hjelp mulig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Programmering - PHP Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 For å endre på allerede eksisterende dokumenter, må du bruke PHP. Ergo er denne posten _grovt_ feilpostet. PS: funksjonene fwrite() og fopen() kan komme til nytte. Btw: Rapportert. Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Kan noen flytte denne da? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Tråden er rapportert, så nå er det bare å vente på at en moderator skal få ræven i gir, og flytte den. Kan ikke gjøre noe annet enn å vente, dessverre. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Feilpostet, flyttet til PHP Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Men hvordan får jeg det til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå